مطالب عمومی

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز مهران از جمله پارکینگ دانشگاه با ظرفیت 15 هکتار بازدید کرد. هزاران وسیله نقلیه در روز اربعینمهمانزیبیر که مهمانسرای مهران را ساخته، با اعضای هیات علمی و کارکنان دیدار و در نقطه صفر پایانه مرزی مهران قرار داشت، بر بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلام ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. به ویژه در ایام اربعین.

مهران آماده میزبانی از جماعت اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به زائران

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در روز اربعین ایلام و مهران به عنوان دروازه ورود به آستانه و پیشانی رفیع ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود و در همین راستا ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با تمامی امکانات در خدمت شما عزیزان.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی حل مسائل استان ایلام در دستور کار این دانشگاه و با نگاه بلند استاندار ایلام و سایر نهادها و ادارات است. نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان بیش از پیش پررنگ خواهد شد.

مهران آماده میزبانی از جماعت اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به زائران

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به جماعت امام حسین (ع) در روز اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه عالی و انقلابی دکتر طهرانچی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی خدمتگزار مردم خواهد بود، ادامه داد: برای حل مشکل استان ایلام.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اربعین موجب ارتقای جایگاه معنوی و پیشرفت این استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای برای زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: مدیریت انقلابی دکتر طهرانچی موجب تحول و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و امروز شهر 20 هزار نفری مهران میزبان زائران میلیونی است که همه باید برای کار بیایند و مردم ایلام و مهران امسال حماسه خواهند شد. اربعین.

وی تصریح کرد: یقین دارم که مدیریت جهادی و انقلابی دکتر. تهرانچی و دانشگاه آزاد اسلام در ایام اربعین همیار استان ایلام خواهند بود.

مهران آماده میزبانی از جماعت اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به زائران

زیرساخت های شهر مهران برای حضور میلیونی بازدیدکننده در حال تکمیل است

فرماندار مهران نیز گفت: با تلاش دو جلسه ستاد اربعین کشور در مهران برگزار شده و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و امسال نیز با توجه به تعداد زائران. خدمات، خدمات بهتر و بهتر است. بسیار داده خواهد شد.”

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلام در شهرستان مهران با جدیت در تلاش است و استان ایلام انتظار همکاری و ارائه امکانات دانشگاه آزاد اسلام را برای خدمت رسانی به زائران دارد.

وی گفت: زمین مورد نیاز برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلام به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی آماده است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و برای هر فعالیت و اقدامی باید پیوست علمی و فرهنگی ایجاد شود.

آخرین پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا