آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از امروز

اربعین | بلیت اتوبوس

بلیت اتوبوس اربعین – حسینی از امروز (15 مرداد) در سه مرز شمالچه، باشماق و خسروی فروخته می شود.

به گزارش میجیک، داریوش باقر جوان – مدیرکل اداره حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای – با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی از ظرفیت تمامی ناوگان های موجود برای جابجایی مسافران در جاده ها استفاده خواهیم کرد، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی از ظرفیت تمامی ناوگان های موجود برای جابجایی مسافران در جاده ها استفاده خواهیم کرد. برای روز اربعین حسینی از ارگان های مختلف درخواست شده است. ناوگان لازم را به شبکه راه های کشور بیاورند.

باقر جوان با اشاره به اینکه فروش بلیت اتوبوس روز اربعین از مرزهای شلمچه، چذابه و خسروی از امروز (15 مردادماه) آغاز می شود، گفت: با توجه به افزایش تقاضا، طرح پیش فروش مرز مهران انجام شد. بلیط اتوبوس نیز در دستور کار است.

وی افزود: در صورت تکمیل ظرفیت مقصد، زائران می توانند برای دریافت بلیت مقصد بر اساس اولویت و تعداد خدمات فوق العاده ای که در مسیر از سر گرفته می شود، در لیست انتظار بلیت اتوبوس ثبت نام کنند.

باقر جوان با بیان اینکه برای جابجایی زائران اربعین حسینی به 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز است، اظهار داشت: حدود 14 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری زیر نظر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فعالیت می کنند که از این تعداد تنها 6 هزار و 500 دستگاه سالم و قابل بهره برداری هستند. navigated آنها مسافت های طولانی و متوسط ​​دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا