اقتصادی

اصلاحیه اولین پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه

متقاضیان اولویت تابستان امسال در طرح یکپارچه محصولات ایرانیان خودرو برای تحویل مردادماه از 9 فروردین لغایت 15 اردیبهشت می توانند با واریز مبلغ به حساب خودروی منتخب نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند. ضمناً پس از واریز وجه امکان تعویض خودرو وجود ندارد.

به گزارش میجیک، بر اساس بخشنامه بازنگری شده ایران خودرو به نمایندگی ها، متقاضیان عادی که در سامانه یکپارچه و اولویت دار ثبت نام کرده و اسامی آنها به عنوان قسمت دوم اولویت تابستانی به ایران خودرو ارسال شده است، می توانند در این بخشنامه واریز وجه کنند. .انجام دادن

در این طرح قیمت خودرو با توجه به قیمت زمان تحویل مشخص شده در قرارداد خواهد بود.

در این پیش فروش شش محصول دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، پژو 207 دستی، سورن پلاس بنزینی، هایما s7 توربو اتوماتیک، هایما s5 توربو اتوماتیک و البته پژو پارس با موتور XU7P با رینگ فولادی وجود دارد. این خودرو به بخشنامه اول اضافه شد و در واقع بخشنامه پیش فروش اولین خودروی ایرانی در سال جدید بازنگری شده است.

فقط متقاضیان اولویت تابستان امسال برای تحویل در مرداد از آخرین روز (چهارشنبه 30 فروردین) تا چهارشنبه آینده (6 اردیبهشت) می توانند با واریز وجه به حساب خودروی انتخابی ثبت نام خود را تکمیل کنند. ضمناً پس از واریز وجه امکان تعویض خودرو وجود ندارد.

مهلت واریز وجه در طرح پیش فروش عادی طبق جدول فوق از روز چهارشنبه 30/01/1402 آغاز و تا روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان باید قبل از دریافت پیامک نوبت دهی، در سایت فروش آنلاین ایران خودرو پروفایل ایجاد کنند.

مبلغ پرداخت اولیه کمتر از 50 درصد قیمت فعلی خودرو بوده و قیمت نهایی با توجه به قیمت روز تحویل خودرو محاسبه خواهد شد. همچنین در صورت انصراف یا مشاهده مغایرت در شرایط تایید متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه) توسط مشتری در هر مرحله قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی لغو و وجه پرداختی مشتری به آنچه درج شده است برگردانده می شود. . شماره شبای حداکثر در مدت 20 روز است و هیچ شرکتی مسئولیتی در قبال تحویل خودرو نخواهد داشت.

لازم به ذکر است متقاضیانی که شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دایره را ندارند (مثلاً پلاک پلیس فعال برای استفاده شخصی به خودروی سواری چسبانده شده باشد) یا گواهینامه رانندگی معتبر و غیره ندارند. ، در صورت ثبت نام حذف خواهند شد. از زمان تحویل، ثبت نام در تمامی طرح های فروش خودروهای ایرانی به مدت سه سال ممنوع خواهند بود.

برای این طرح سالانه 12 درصد سود مشارکت و 9 درصد سود انصراف محاسبه می شود. سند به مدت یک سال در رهن شرکت باقی می ماند.

واریز وجه فقط از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انجام خواهد شد.

اصلاحیه محصولات ایران خودرو که برای اولین بار از طریق سیستم یکپارچه به فروش رسیده است

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا