آغاز فعالیت مجدد بیمارستان زنان و زایمان تأمین اجتماعی کاشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

امیررضا آذرنوش در مصاحبه ای گفتن خبرنگار آنلاین با اشاره به تعطیلی چند روزه بیمارستان زنان و زایمان تامین اجتماعی کاشان گفت: این بیمارستان به دلیل استانداردسازی تاسیسات برق و ساختمان برق تعطیل شد.

وی گفت: بیمارستان پس از ارتقاء و تعویض تابلو برق اصلی، هم اکنون دایر و آماده پذیرایی از بیماران و ارائه خدمات به بیمه شدگان و اهالی محترم می باشد.

مدیر مراقبت های تامین اجتماعی کاشان تصریح کرد: این مرکز با 80 تخت فعال است و پزشکان و پرسنل مجرب و مجرب آماده ارائه خدمات متنوع و گسترده از جمله مراقبت های دوران بارداری، انجام روش های بی دردی و بی دردی برای زایمان، زایمان هستند. در یک اتاق هیچ کس نیست با حضور دوستان و همکاران آموزش دیده برای افراد دارای بیمه تامین اجتماعی رایگان می باشد.

وی با اشاره به افتتاح بخش VIP زایشگاه در سال گذشته ادامه داد: این بخش دارای 23 تخت با اتاق های دو نفره و تمامی امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که می تواند با بهترین بیمارستان های خصوصی رقابت کند.

آذرنوش تاکید کرد: درمانگاه بوعلی کاشان واقع در خیابان 22 بهمن نیز خدمات درمانی و تشخیصی رایگان را برای بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می کند که همه روزه به بسیاری از کاشان ها و مراجعه کنندگان از سایر شهرستان های همجوار خدمات رسانی می کند.

دکمه بازگشت به بالا