اقتصادی

آغاز ثبت‌نام برای متقاضیان خودروهای وارداتی از ساعت ۱۲ ظهر فردا

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان خرید خودروهای وارداتی باید از ساعت 12 ظهر فردا شنبه (15 اسفند) برای ثبت درخواست به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه کنند.

به گزارش میجیک، چهارشنبه هفته گذشته (12 اسفندماه) سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام خودروهای خارجی وارداتی از هفته دوم اسفندماه خبر داد و از فروش از طریق سامانه یکپارچه خبر داد. .

بر اساس اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، ثبت نام خودروهای وارداتی از فردا (شنبه) آغاز می شود و شرکت کنندگان در این قرعه کشی، مگر اینکه شرایط لازم برای قرعه کشی خودروهای داخلی از جمله داشتن را داشته باشند. مجوز، نداشتن پلاک فعال و … باید 500 میلیون تومان در حساب بانکی خود مسدود کنند.

اطلاعات بیشتر در این مورد از اینجا پیوندها خواندن.

بنابر اعلام امید قالیباف به میجیک و زمانی که در صفحه توئیتر خود اعلام کرد؛ متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از ساعت 12 فردا (شنبه 15 اسفندماه) باید به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه و بر اساس شرایط اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: زمان ثبت نام در اولویت نیست.

همچنین لازم به ذکر است، بر اساس اعلام مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، در مورد تعداد خودروهایی که ارائه می شود، تصمیم گیری خواهد شد، اما حداقل. فروش 100 هزار خودرو در شش ماه دیده شده است. متقاضی باید تا تعیین حق تقدم مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب نیابتی مسدود و طبق زمان بندی تعیین شده بر اساس خودروی عرضه شده و ثبت نامی، مبلغ اولیه را تکمیل و واریز کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا