آرای کمیته انضباطی فدراسیون ووشو برای حواشی مسابقات دختران

فدراسیون | فدراسیون ووشو

کمیته انضباطی فدراسیون ووشوی ایران رای جامعی درباره پرونده قهرمان ملی بانوان صادر کرد.

به گزارش میجیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کمیته انضباطی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران در خصوص اتفاقات رخ داده در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخاب تیم ملی اعلام نظر کرد. قهرمان. تیم جوانان بانوان

رای صادره از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

1. در خصوص تخلف آقای احسان ده پهلوان (تماشاگر بیرون از سالن – همراه و پدر دو ورزشکار)
قبل از شروع بحث در اختیار کمیته انضباطی کمیته انضباطی تایید کرد که به دلیل جدی بودن تخلف آقای احسان ده پهلوان از جمله ورود به حرم مطهر و آموزش غیرقانونی و غیرقانونی ورزشکاران زن. نزاع، اخلال در نظم، ضرب و شتم، ارعاب، خسارت مالی و تشویش اذهان عمومی با نظر کمیته انضباطی فدراسیون ووشو فارغ از روند انضباطی از آنان به مراجع ذیصلاح قانونی شکایت خواهد کرد. موضوع به سرعت

در خصوص مواردی که در اختیار کمیته انضباطی است، با گرفتن فیلم درگیری، گزارش مسئولین مسابقات، دفاع در کمیته انضباطی و همچنین اظهار پشیمانی و ندامت و اعلام بر گرفتن همه چیز. . اقدامات لازم برای جبران خسارات مادی و معنوی ناشی از آن، در نهایت کمیته انضباطی، اقدامات علیه آنان از جمله ورود غیرقانونی و غیرمجاز به قلمرو و آموزش ورزشکاران زن، ایجاد درگیری، برهم زدن نظم، شکست، ایجاد رعب و وحشت، تخریب. مال و تشویش اذهان عمومی، سوء رفتار با مأموران مسابقه (ماده 46)، تحریک به خشونت (ماده 50) و با توجه به اختیارات ماده 80 در جرایم مشترک ماده 105 و بند 24 ماده 24 به مدت 3 سال از تاریخ ممنوعیت دارد. حضور در ورزشگاه و فعالیت های مرتبط با ووشو ممنوع است. همچنین طبق بند ۲ ماده ۷۷ در مورد خسارت وارده، جبران کلیه خسارت وارده بر عهده شخص مذکور می باشد.

2. در مورد تخلف خانم کمند ده پهلوان (ورزشکار)
طبق گزارش مسئولان این مسابقات، کمیته انضباطی تایید کرده است که وی در دعوای حاشیه مسابقات دخیل نبوده و در این مورد تخلفی صورت نگرفته است. اما پس از مسابقه در انتشار ویدئویی شرکت کرد که به عنوان یکی از تخلفات مندرج در ماده 44 اصول کلی رفتار و اصل 60 از جمله افترا و نشر اکاذیب شناخته شد. با توجه به همکاری این ورزشکار با کمیته انضباطی، سن ورزشکار، ابراز پشیمانی و ندامت از این اقدام و تحریک عوامل بیرونی برای انتشار فیلم، وی از چهار مسابقه محروم شد که سه مسابقه به مدت یک جلسه محروم شد. و به جزای نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال (مطابق بند 5 ماده 28) محکوم خواهد شد. طبق بند 4 ماده 28، باشگاهی که ورزشکار در آن عضویت دارد، مشمول جریمه مالی است. در خصوص رد صلاحیت از مسابقه طبق مفاد ماده 30 انجام خواهد شد و طبق بند 5 ماده 96 چنانچه در مدت تعلیق مرتکب تخلف دیگری شود، مجازات اصلی (معلیق) علاوه بر مجازات مربوط به تخلف جدید با دستور قوه قضاییه اجرا خواهد شد. خنده.

3. در مورد تخلف خانم کیانا ده پهلوان (ورزشکار)
بر اساس اطلاعات کمیته مسابقات، کمیته انضباطی اعلام کرد که وی در درگیری که در حاشیه مسابقه رخ داده شرکت نکرده و تخلفی صورت نگرفته است. اما پس از پایان مسابقه به صورت تصویری بیانیه و مصاحبه ای انجام داد که یکی از تخلفات مندرج در ماده 44 اصول رفتار و اصل 60 از جمله افترا و نشر اکاذیب شناخته شد. با توجه به همکاری این ورزشکار با کمیته انضباطی، سن ورزشکار، اظهار ندامت و ندامت از ارتکاب این اقدام و تحریک عوامل خارجی برای انتشار فیلم و انجام مصاحبه، وی از چهار سال محرومیت محروم شد. این دو نفر به مدت یک سال تعلیق و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند (طبق بند 5 ماده 28). طبق بند 4 ماده 28، باشگاهی که ورزشکار در آن عضویت دارد، مشمول جریمه مالی است. در خصوص رد صلاحیت از مسابقه طبق مفاد ماده 30 انجام خواهد شد و بر اساس بند 5 ماده 96 چنانچه در مدت تعلیق مرتکب تخلف دیگری شود، مجازات اصلی (معلیق) علاوه بر مجازات مربوط به تخلف جدید با دستور قوه قضاییه اجرا خواهد شد. خنده.

4. در خصوص تخلف خانم تیام ده پهلوان (تماشاگر حاضر در سالن – دوست و خواهر دو ورزشکار)
طبق گزارش مسئول مسابقات، اظهارات و تایید پدر و برادر این ورزشکار، این فرد باید در سالن مسابقات شروع به درگیری کرده باشد. با توجه به سن و سال اظهار تاسف و تأسف پدر، طبق ماده 105 و بند و و و ماده 24 از ورود به ورزشگاه و کلیه فعالیتهای مربوط به ووشو به مدت شش ماه یعنی سه ماه محروم می شود. ماه ها. ماه ها این دوره به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمده است. طبق بند 5 ماده 96، چنانچه در مدت تعلیق، مرتکب مجدداً مرتکب تخلف شود، مجازات اصلی (معلق) علاوه بر مجازات مربوط به جرم جدید، به دستور قوه قضائیه اجرا خواهد شد. خنده.

5. در خصوص تخلف ورزشکار خانم کوثر علیزاده
با توجه به اطلاع رئیس کمیته و بر اساس آیین نامه و راهنمایی در جلسه، اگرچه برای کمیته مقرر شده است که شرکت در مسابقات جوانان مطابق مقررات و مجاز است. هیچ تخلفی در خصوص حضور در مسابقات جوانان وجود ندارد، خیر، اما حضور این بازیکن نوجوان در مسابقات بزرگسالان سال گذشته در قشم تخلف است و غیرقانونی بودن این بخش تایید شده است. با استناد به بند 4 ماده 52 در خصوص وضعیت بازیکنان غیرقانونی به مدت سه جلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود. با توجه به اظهار ندامت و همکاری این بازیکن با دادگاه، هر سه بازی محرومیت به مدت یک سال متوقف می شود.

طبق بند 4 ماده 28، باشگاهی که ورزشکار در آن عضویت دارد، مشمول جریمه مالی است. در خصوص رد صلاحیت از مسابقه طبق مفاد ماده 30 انجام خواهد شد و بر اساس بند 5 ماده 96 چنانچه در مدت تعلیق مرتکب تخلف دیگری شود، مجازات اصلی (معلیق) علاوه بر مجازات مربوط به تخلف جدید با دستور قوه قضاییه اجرا خواهد شد. خنده.

6. در خصوص تخلف مربی خانم صدیقه ماریا
با توجه به موضوع تخلف خانم کوثر علیزاده و تایید مربی ایشان خانم صدیقه ماریا مبنی بر این تخلف طبق بند 7 ماده 24 ایشان در جریان مسابقات به مدت سه ماه و دو ماه دستگیر شدند. این ممنوعیت به دلیل اظهار ندامت و همکاری با دادگاه به مدت یک سال تعلیق شد. طبق بند 5 ماده 96، چنانچه در مدت تعلیق، مرتکب مجدداً مرتکب تخلف شود، مجازات اصلی (معلق) علاوه بر مجازات مربوط به جرم جدید، به دستور قوه قضائیه اجرا خواهد شد. خنده.

7. درباره هیئت ووشوی کیش و منطقه آزاد مازندران
با توجه به قصور و سهل انگاری هیئت مذکور در تایید و بررسی مدارک ارائه شده توسط ورزشکار خانم کوثر علیزاده و عدم اعتبار در مسابقات بزرگسالان، هر یک از محل ها با توبیخ کتبی مجازات و در پرونده قرار گرفت.

* امکان تجدیدنظرخواهی

1- طبق ماده 91 رای در قسمت مالی این رای برای تعیین حداقل مبلغ و همچنین خطر عدم امکان تجدیدنظرخواهی و قطعی صادر می شود و تجدید نظر فقط در مورد معافیت های صادره می تواند باشد.

2- طبق بند 2 ماده 92 درخواست تجدیدنظر باید ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ رای به دبیرخانه فدراسیون ووشو یا شعبه قضایی صادرکننده رای تسلیم و ثبت شود.

3- طبق بند 3 ماده 92، رسیدگی در سطح تجدیدنظر مستلزم پرداخت هزینه های فرآیند است.

این پرونده بر اساس آیین نامه انضباطی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران مصوب خرداد 1400 مورد رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا