مطالب میجیک

آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال زنان ایران قبل از حضور در کاپ آسیا

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران از آمادگی تیم ملی برای حضور در لیگ دسته دوم آسیا خبر داد.

به گزارش میجیک ، تیم ملی بسکتبال زنان ایران از 7 نوامبر رقابت های خود را در لیگ دسته دوم آسیا آغاز می کند. تیم های ملی با لبنان و سوریه همگروه هستند و در گروه دوم تیم های قزاقستان، اردن و اندونزی قرار دارند. از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و در نهایت تیم برنده به لیگ دسته اول آسیا راه می یابد.

“ما فقط باید 12 بازیکن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم ، اما قبل از آن در اردوی ترکیه شرکت می کنیم و سعی می کنیم 14 بازیکن را با خود به آنجا ببریم. در پایان اردو ، دو نفر از آنها به ایران باز می گردند. در غیر این صورت یک اردوی دو روزه در ایران و 12 نفر منتخب برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: اردوی تیم را از 4 مرداد آغاز کردیم که 40 درصد بازیکنان آماده بودند. بعد از دو اردو سالم شد. ما 70 تا 80 درصد برنامه خود را انجام داده ایم. مسابقات سوپرلیگ هم خیلی کمک می کند چون بازیکنان در رقابت هستند و استرس دارند.

الشریعه در خصوص تاثیر ارتش ترکیه بر آمادگی این تیم قبل از بازی اصلی گفت: این اردوی آماده سازی مانند همه اردوهای داخلی به ما کمک می کند. تیم ترکیه بسیار قوی است. ما دوست داشتیم با تیم اصلی بازی کنیم، اما نمی‌توانستیم چون لیگ ملی تازه شروع شده بود. البته او تیم خوبی را برای بازی با ما انتخاب خواهد کرد.

حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفتند: لبنان و اندونزی رقبای اصلی ما هستند. شناخت ما از لبنان به چند سال پیش برمی گردد. در آخرین تصویری که از اندونزی دیدیم ، او دو بازیکن آمریکایی داشت. البته نمی دانیم که این تیم در مسابقات شرکت خواهد کرد یا خیر.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان درباره شانس ایران برای صعود به لیگ دسته اول آسیا گفت: کار را شروع کرده ایم و باید نگاه مثبت داشته باشیم. ما با تمام نقاط قوت خود در تورنمنت ها شرکت می کنیم و موفقیت ما بستگی به این دارد که چند بازیکن روی برنامه ای که در نظر داریم تمرکز کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا