اقتصادی

آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان

صد و بیستمین فراخوان مشارکت در کسب فناوری طرح «سامانه هوشمند تشخیص بیماری های دندانی بر اساس تصاویر پانوراما (OPG)» با حمایت صندوق نوآوری و رفاه و به سفارش تیم تحقیقاتی دانشگاه همدان منتشر شد. علوم پزشکی.

به گزارش میجیک، بسیاری از صنایع با توسعه فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی، از جمله بخش سلامت، دگرگون شده اند. در حال حاضر، رایج ترین نقش هوش مصنوعی در پزشکی، پشتیبانی تصمیم گیری بالینی و تجزیه و تحلیل تصویربرداری است. ابزارهای پشتیبانی تصمیم بالینی به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا با ارائه دسترسی سریع به اطلاعات تصمیم بگیرند.

در این طرح پژوهشی، ارائه دهنده ابتدا داده ها را پردازش کرده و نوع مدل هوش مصنوعی را برای تشخیص بیماری های دندانی بر اساس تصاویر بررسی می کند، سپس با ایجاد مدل هوش مصنوعی، خطاهای مدل را تایید و تصحیح می کند تا نتایج نهایی مطالعه. یک مدل هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص بیماری های دهان و دندان با استفاده از تصاویر OPG با دقت 90 درصد است. RFC، آمالگام پرکننده، آمالگام و پست، پوسیدگی دیستال یکی از بیماری هایی است که برای توسعه مدل در نظر گرفته شده است.

آمادگی خود را برای مشارکت در کسب فناوری حاصل از این فراخوان پژوهشی و ارسال درخواست تنها به شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده ها اعلام کنید. برنامه هایی که به بهترین وجه شرایط این اکتساب فناوری را برآورده می کنند، به عنوان «شرکت کنندگان» برای مذاکرات بیشتر به هسته تحقیقاتی متقاضی معرفی می شوند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و رفاه، گروه های پژوهشی و فناوری که می توانند در این زمینه راهکار ارائه دهند، باید پیشنهادات و پیشنهادات خود را در قالب ورد از طریق سامانه غزل صندوق نوآوری و رفاه به آدرس ghazal.inif ارسال کنند. , 25 فروردین 1403. ir فرستاده شده است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا