یک کودک فلسطینی در حین تعقیب نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید

فلسطین | کودک

پسر فلسطینی در تعقیب و گریز نظامیان صهیونیست بر اثر سقوط از ارتفاع به شهادت رسید.

به گزارش میجیک، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «رایان یاسر سلیمان»، پسربچه هفت ساله فلسطینی امروز (پنجشنبه) زمانی که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرکی واقع در جنوب شرقی بیت لحم در حال تعقیب او بودند از ارتفاع سقوط کرد. رسیدن

شاهدان گزارش دادند که سربازان ارتش اسرائیل دانش آموزان مدرسه را هنگام بازگشت به خانه تعقیب کردند که باعث شد رایان از ارتفاع سقوط کند و او را به بیمارستان منتقل کند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این پسر به اورژانس بیمارستان دولتی بیت جالا منتقل شد اما قلبش از کار افتاد و تلاش برای احیای او بی نتیجه ماند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به مدرسه الحجریه در جنوب الخلیل حمله کردند و ضمن تخریب کلاس های درس، معلمان و دانش آموزان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و چند نفر را مجروح کردند.

بر اساس این گزارش، از ابتدای سال جاری تاکنون 35 کودک بر اثر گلوله های ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، 19 نفر از آنها در کرانه باختری و 16 کودک در نوار غزه هستند.

همچنین در درگیری امروز با نیروهای اسرائیلی در مرکز الخلیل دو جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به سوی ساکنان و مغازه ها گاز اشک آور شلیک کرد.

هزاران فلسطینی پیکر شهدای جنین را که در عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا