گرمای زودرس اهواز و کولری که روشن شدنش گران تمام می‌شود

اهواز

میجیک/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مشترکان اهوازی برای جلوگیری از افزایش تصاعدی قبوض برق در ماه های زمستان به ویژه اواخر اسفندماه از وسایل سرمایشی پرمصرف مانند کولر استفاده نکنند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت وگو با میجیک، درباره استفاده از وسایل سرمایشی در ماه های زمستان در کلانشهر اهواز، اظهار کرد: نرخ برق کلانشهر اهواز و استان خوزستان در ماه های سرد و گرم سال متفاوت است و به همین دلیل نرخ برق در کلانشهر اهواز و استان خوزستان متفاوت است. ساکنان باید در استفاده از برق احتیاط کنند. خیلی مراقب باش.

وی افزود: در کلانشهر اهواز و استان خوزستان تعرفه برق ماه های گرم سال از اول فروردین تا پایان آذرماه تا 3000 کیلووات ساعت در ماه و در ماه های سرد سال است. سال از اول از ژانویه تا پایان مارس، حداکثر تا سقف 200 کیلووات ساعت در ماه است. .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بر اساس این تعرفه تعیین شده به مشترکین توصیه می شود در ماه های زمستان به ویژه در روزهای پایانی اسفند از تجهیزات سرمایشی پرمصرف مانند کولر گازی استفاده نکنند.

عباس شیاری تصریح کرد: در صورت تمایل مشتریان به استفاده از وسایل سرمایشی در شرایط دمایی فعلی توصیه می شود از فن یا کولرهای فن دار که مصرف کمتری دارند استفاده کنند تا برق بسیار کمتری مصرف شود.

وی افزود: در صورت استفاده مشترک از کولر گازی که مصرف برق بالایی دارد از سقف تعرفه زمستانی خارج شده و بر اساس جدول قبض بر روی نردبان پیشرفته محاسبه مصرف برق قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مشتریان می توانند با نصب و مراجعه به اپلیکیشن «برق من» در قسمت صورتحساب و مشاهده صورتحساب از نحوه محاسبه میزان مصرف و میزان مصرف برق مطلع شوند.

به گزارش میجیک، بیشترین میزان معافیت تعرفه برق کشور برای استان خوزستان با سقف 3000 کیلووات ساعت با توجه به شرایط جوی منطقه گرم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا