پرهیز از خام‌فروشی محصولات شیلاتی در مازندران

مازندران

میجیک/مازندران استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در این استان باید مرکز فرآوری شیلات با همت خصوصی وجود داشته باشد، گفت: باید از خام فروشی محصولات شیلاتی خودداری شود زیرا فرآورده های فرآوری شده با گران ترین قیمت دنیا به فروش می رسد. بازار.

سید محمود حسینی پور جمعه 16 دی ماه در مراسم قفس قفس دریایی در لاریم شهرستان جویبار اظهار داشت: جامعه صیادی طی سالیان متمادی با بیشترین منابع و بیشترین تولید در بازگرداندن امنیت غذایی کشور نقش آفرینی کرده است. در سبد غذایی کشور را می سازند.

وی با بیان اینکه جامعه صیادی در مازندران قدمتی طولانی دارد و بخشی از جامعه اصیل کشور است، افزود: مشکل صیادی که در مجلس شورای اسلامی انجام می شود، پروژه ای که صیاد انجام می دهد یکی از وظایف مهم است. جامعه به این دلیل که در تامین غذای انسان نقش دارد. .

حسینی پور به نقش موثر و اقتصادی دریا در مازندران اشاره کرد و ادامه داد: باید دید در این استان چگونه از نعمت خداوند بهره مند می شویم.

وی با طرح این سوال که اقتصاد دریایی در مازندران چگونه رونق گرفته است، گفت: ما حداقل از دریا بهره مندیم و باید بگوییم که می خواهیم اقتصاد شیلات دنیا، ارزشمندترین اقتصاد دنیا را ببینیم. اقتصاد ماهیگیری است.

حسینی پور تصریح کرد: باید به فکر هزار قفس دریایی در مازندران باشیم و بیشترین تولید را در شیلات و دریای مازندران داشته باشیم.

استاندار مازندران گفت: باید از خام فروشی محصولات شیلاتی پرهیز کنیم و شیلات فرآوری شده داشته باشیم و این محصولات فرآوری شده با گران ترین قیمت در بازار جهانی به فروش می رسد.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید با همت بخش خصوصی در مازندران مرکز فرآوری شیلات داشته باشیم، گفت: در این دنیا شرکت های تعاونی حوزه مدیریتی را بر عهده دارند، باید از شرکت های تعاونی حمایت های لازم صورت گیرد و شرکت های تعاونی وارد عرصه شوند. حوزه. بازار سهام

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا