اقتصادی

افزایش ۱۹۳ درصدی تعداد صدور مجوز ترخیص نهاده‌های دامی از بنادر سه گانه مازندران

میجیک/مازندران مدیرکل دامپزشکی مازندران از افزایش 193 درصدی مجوزهای صادره برای پاکسازی نهاده‌هایی مانند گندم، ذرت و آرد پنبه توسط دامپزشکان سه بندر استان از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

حمزه آقاپور کاظمی امروز چهارم بهمن ماه در جلسه تعیین تکلیف نهاده های دامی باقی مانده در بندر امیرآباد اظهار داشت: در حال حاضر نهاده های دامی بر اساس نیاز خوراک و نهاده های دامی داخل کشور وارد می شود.

ادامه: برای حفظ سرمایه دامی و ارتباط مستقیم نهاده های دامی و خوراک دام با افزایش تولیدات دامی در کشور و رشد اقتصادی ناشی از این تولید، می توان گفت که واردات نهاده های دامی از ویژگی های خاصی برخوردار است. در اقتصاد کشور مهم است.

آقاپور کاظمی افزود: این نهاده ها معمولاً برای خوراک دام و طیور استفاده می شود و شامل ذرت، جو، کنجاله سویا، دانه های روغنی و … است و نوع و میزان واردات نهاده های دامی بر اساس سیاست های کلی کشور تعیین می شود. نیاز داشتن.

افزایش 193 درصدی مجوز نهاده های دامی از سه بندر مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران از افزایش 193 درصدی مجوزهای صادر شده برای ترخیص نهاده‌هایی مانند جو، ذرت حیوانی و آرد پنبه توسط دامپزشکان سه بندر استان از ابتدای امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد. به مدت مشابه سال گذشته گفت: تعداد ترخیص های این نهاده از ابتدای سال تاکنون 2 میلیون و 684 هزار و 502 تن بوده است در حالی که در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و 981 هزار و 367 تن بوده است. ، که رشد 35 درصدی وزن ورودی حذف شده را نشان می دهد.

وی همچنین ادامه داد: امسال 936 مجوز واردات و کنترل بهداشتی وجود دارد که نسبت به مدت مشابه پارسال که 275 مجوز صادر شده بود 240 درصد افزایش داشته است همچنین تعداد واردات نیز نسبت به سال گذشته 177.8 درصد است. . مال ما درصدی از رشد است.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم برای حذف نهاده های دامی باقی مانده در بندر به دستور دادستان شهرستان بهشهر بوده و این امر با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا