پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف برق اهواز

اهواز | مشترکان خوش مصرف

میجیک/خوزستان سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از پرداخت بیش از 11 میلیارد تومان پاداش پس انداز به مصرف کنندگان اهوازی خبر داد.

علیرضا شکرخدایی در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: از 25 خرداد ماه سال جاری با آغاز طرح پاداش به مشتریان پرهزینه، 11 میلیارد و 200 میلیون تومان به مشتریان پرهزینه کلانشهر اهواز پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح پاداش صرفه جویی در مصرف برق، طبق چرخه قرائت، حدود 100 هزار مشترک برق اهواز پاداش پس انداز دریافت کرده اند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این مشترک معادل نرخ 9 ماهه مصرف برق در مناطق گرمسیر مشمول صورتحساب رایگان بوده و پاداش دریافت می کند.

شکرخدایی ادامه داد: مبلغ پاداش مشتری را می توان به صورت اعتبار در قبض اعمال کرد و یا از طریق اپلیکیشن برق من با مراجعه به فروشگاه که متعاقبا اعلام می شود برداشت می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: از محل صرفه جویی مشترکان خانگی حدود 28 میلیون کیلووات ساعت مصرف برق کاهش یافته است.

شکرخدایی بیان کرد: امیدواریم مشترکان برق کلانشهر اهواز با همکاری هایی که تاکنون داشته اند، صرفه جویی بیشتری از پاداش دریافت کنند و در این راه صنعت برق را برای عبور از این شرایط سخت همراهی کنند.

به پیام توجه کنید

دکمه بازگشت به بالا