پایان کاپ جهانی دراگون‌بوت چین با ۵ مدال برای زنان ایران

زنان ایران

تیم دراگون بوت بانوان ایران در جام جهانی چین پنج مدال کسب کرد.

به گزارش میجیک، تیم دراگون بوت بانوان خلیج فارس قهرمان لیگ برتر دراگون بوت و نماینده ایران در جام جهانی چین است.

تیم آوش امروز در فینال دوی 500 متر 10 و 8 نفره و 2000 متر 10 نفره به مصاف هم رفت و به مدال طلا و نقره دست یافت.

تیم آوش در روزهای گذشته موفق به کسب 2 نقره و 1 برنز شده و بدین ترتیب با 1 طلا، 3 نقره و 1 برنز مسابقات را به پایان رساند.

در آخرین روز مسابقات و در فینال قایق اژدها 500 متر هشت نفره بانوان، تیم آواش با تیم های فیلیپین، هنگ کنگ، مالزی و تیم های اول و دوم چین به رقابت پرداخت و در پایان آنها با زمان 2:23.581 دقیقه در جایگاه اول ایستادند. او اولین مدال طلای خود را در این مسابقات کسب کرد.

تیم آوش در فینال ماده 10 نفره 500 متر دراگون قایق بانوان با دو تیم چین و تیم های هنگ کنگ، فیلیپین و مالزی روبرو شد و در پایان با زمان 2:26.347 دقیقه روی زمین ایستاد. . پس از نماینده چین به مقام دوم دست یافت و مدال نقره را از آن خود کرد. یکی دیگر از تیم های چین در این مسابقات به مدال برنز دست یافت.

در مسابقات دوی 2000 متر، تیم خلیج فارس با وجود اینکه شانس زیادی برای کسب مدال طلا داشت، به دلیل خطا از دور مسابقات کنار رفت.

تیم آوش متشکل از مهسا کوهنسال، صدف زندهاست، نرجس سالاری پور، سمیرا همتی، آیسانا ایلنداقی، مینا افرنچه، زهرا مطهر، آرشین رضانژاد، پریسا محمدزاده، زیبا سوماک اوره، نادیا تالنک و سما یاسمی با سرمربیگری آره پاسولار هستند. ، مربی سمیرا همتی، فاطمه فتاحی مربی بدنساز و آرش دوستی سرپرستان این مسابقات هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا