واکنش دختر تاریخ‌ساز به بی‌مدال ماندن در قهرمانی آسیا

قهرمانی آسیا

دوومیدانی دختر ایرانی گفت: اتفاقی روی عملکردم تاثیر گذاشت و باعث شد نتایج مسابقات قهرمانی آسیا با برنامه هایم مطابقت نداشته باشد.

فرانک پرتوآذر در گفت وگو با میجیک، با بیان اینکه در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نشدم، اظهار کرد: روند مسابقه نسبت به سال قبل فنی تر است و این نکته مثبتی برای من محسوب می شود. با توجه به اردوهایی که از بهمن سال گذشته با تیمم در آفریقای جنوبی و اروپا انجام دادم، از نظر سطح فنی بهتر از رقبای خود هستم. با توجه به نتایج مسابقات و آنالیز تمرینات، می دانم که کسب مدال ممکن است زیرا در مسابقات اسپانیا مقام اول و در مسابقات آفریقای جنوبی مقام سوم را کسب کردم.

اتفاقی افتاد که نتوانستم موفق شوم

وی ادامه داد: شرایط آب و هوایی عامل مهمی در مسابقات است و با توجه به اختلاف دمایی در مالزی میزبان مسابقات نسبت به جایی که در سوئیس زندگی می کنم، عدم تطابق با آب و هوا تاثیر زیادی در عملکرد من دارد. ” پنچری در طول مسابقه نیز نتیجه عدم پیروی مسابقه از برنامه ریزی من است. ناگفته نماند که ورزش حرفه ای برد و باخت، پنچری، بیماری و تاریخ سازی دارد. هیچ قهرمانی وجود ندارد که در دوران قهرمانی خود روز بدی نداشته باشد. من فکر می کنم طبیعی است که موقعیت ها و اتفاقاتی بیفتد یا ورزشکار روز خوبی نداشته باشد. همه ورزشکاران حرفه ای با وجود اینکه بارها در تمرینات رکوردها را شکسته اند، گاهی اوقات از نشان دادن عملکرد واقعی خود بازمانده اند.

من فکر می‌کنم گرفتن وایلدکارت غیرممکن است

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی با بیان اینکه خواستار کسب سهمیه وایلد کارت المپیک است، گفت: تنها چند روز تا اعلام نتیجه نهایی این سهمیه باقی مانده است. دریافت وایلد کارت به شدت به مکاتبات کمیته ملی المپیک هر کشور بستگی دارد. با توجه به معیارهای تعیین شده از سوی کمیته بین المللی المپیک، شرایط برای حضور ایران در این مسابقه بسیار سخت است، اما در برخی مواقع اظهارنظرهایی صورت می گیرد. با این حال همه چیز به تلاش و پیگیری کمیته ملی المپیک برای تحقق این رویداد تاریخی بستگی دارد. با توجه به زمان کم باقی مانده و عدم مکاتبه، این امر غیرممکن است.

من می خواهم خودم را وقف دوچرخه سواری کنم

دختر ملی پوش ایرانی درباره برنامه های آینده خود گفت: هنوز مسابقات مهمی در پیش دارم و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا روی تدارکاتم تمرکز کرده ام. هفته آینده به کورس مسابقات برمی گردم و تا پایان تابستان در چندین دوره مسابقات قهرمانی اروپا و جهان شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: هدف دیگری که دارم کمک به ارتقای سطح مسابقات اتومبیلرانی در ایران است. هدفی دارم که شاید فکر کردن به آن برای خیلی ها سخت باشد، اما سعی می کنم نگاهم به نژاد بانوان ایران تغییر کند. علاوه بر رقابت، می خواهم به نژاد ایرانی افتخار کنم و بتوانم دانش و تجربه ای را که به دست آورده ام در بالاترین سطح به اشتراک بگذارم. امیدوارم در آینده نه تنها نماینده المپیک و بازی های آسیایی باشم، بلکه به مدال آوری هم فکر کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا