واکنش تاج به اعتراض زنان فوتبالیست: کسی حق ندارد به ملی‌پوشان ایراد بگیرد

فوتبال | فوتبالیست

رئیس فدراسیون فوتبال به مشکلات پیش آمده در تیم ملی بانوان قبل از اعزام این تیم به انتخابی المپیک 2024 واکنش نشان داد.

به گزارش میجیک، تیم ملی فوتبال بانوان ایران از روز شنبه (۲۲ فروردین) به میانمار اعزام می شود تا کار خود را برای اولین دوره مقدماتی المپیک ۲۰۲۴ پاریس آغاز کند.

انصراف از مسابقات تیم ملی

تیم ایران ابتدا قرار بود به مصاف بنگلادش، مالدیو و میانمار برود اما هر دو تیم انصراف دادند و ایران در 26 و 29 فروردین ماه دو بازی مقابل میانمار برگزار می کند تا مشخص شود کدام تیم ها به دور دوم راه خواهند یافت. دور مقدماتی المپیک

رد پا روی لبه قبل از شروع اردو

اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان برای اعزام به این مسابقات از ابتدا با مشکلات زیادی همراه بود به طوری که در اردوی دوم 14 نفر از ملی پوشان به کمبود امکانات از جمله کیفیت نامناسب لباس و غیره اعتراض کردند. امکانات و دیر وارد کمپ شد.

ادامه مطلب

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین روز از اردوی تیم ملی بانوان در جمعی از ملی پوشان حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت.

تاج: اعتراض ملی گرایانه درست است

تاج در حاشیه این اردو درباره اعتراض بازیکنان گفت: آنها حق اعتراض دارند. به دوستانم گفتم هیچکس حق ندارد به زنانی که در مورد لباس یا چیزهای دیگر اعتراض می کنند اعتراض کند. آنها فرزندان ما هستند و باید بهترین شرایط را برای آنها فراهم کنیم. ما هم این کار را می کنیم.

وی به تشریح وضعیت داوران زن پرداخت و اظهار داشت: سه داور داریم. آنها موانعی برای غلبه بر آنها دارند. او آموزش VAR را در کشورهای دیگر دیده است. آنها باید بازی پسران را که با چند کشور منطقه هماهنگ می کنیم، سوت بزنند. در فوتسال شرایط ما خوب است و شرایط ما خیلی خوب است اما باید در فوتبال بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا