همکاری پوچه‌دیاز و فدراسیون هندبال ادامه‌دار خواهد بود؟

فدراسیون

با توجه به برخی مشکلات در کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان، ادامه همکاری فدراسیون با سرمربی اسپانیایی نامشخص است.

به گزارش میجیک، 25 تیرماه فدراسیون هندبال ایران برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی بانوان آسیا با مونتسرات پوچدیاز اسپانیا قرارداد امضا کرد.

هندبالیست های ایران به امید کسب نتایج خوب راهی قونیه شدند اما در پایان مسابقات با سه شکست مقابل آذربایجان، کامرون و آذربایجان و یک پیروزی مقابل افغانستان در بین هشت تیم کشورهای اسلامی در رده ششم قرار گرفتند.

در دیداری که در کشور اسلامی مونتسرات برگزار می شود، پوچدیاز به عنوان مربی و مسعود ظهرابی به عنوان مدیر فنی هدایت تیم هندبال بانوان ایران را برعهده دارند و بر اساس شواهد، اختلافاتی بین کادر فنی در جریان بازی وجود دارد.

با توجه به اختلاف نظر ظهرابی و سرمربی اسپانیایی مشخص نیست پوچه دیاز و فدراسیون هندبال برای قهرمانی آسیا دوباره همکاری خواهند کرد یا خیر. باید منتظر ماند و دید فدراسیون هندبال برای حل این اختلاف چه اقدامی خواهد کرد.

البته مونتسرات پوچدیاز هدایت تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان را نیز برعهده گرفته و برای حضور خوب در جام باشگاه های آسیا و همچنین مسابقات لیگ برتر با این باشگاه به حضور خود در ایران ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا