مطالب میجیک

احتمال پایان همکاری پوچه دیاز با تیم ملی هندبال زنان

احتمالا فدراسیون هندبال ایران دیگر از مونتسرات پوچه دیاز اسپانیا برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان ایران استفاده نخواهد کرد.

به گزارش میجیک، فدراسیون هندبال ایران احتمالا دیگر قصد ندارد با مونتسرات پوچه دیاز اسپانیایی به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال بانوان ادامه دهد و احتمالا مسعود ظهرابی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

فدراسیون هندبال ایران در تاریخ 25 تیرماه با مونتسرات پوچه دیاز اسپانیا قراردادی را برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی بانوان آسیا امضا کرد. حالا به دلیل اختلاف نظرهایی که بین ظهرابی و سرمربی اسپانیایی به وجود آمده، فدراسیون هندبال دیگر قصد ادامه همکاری با پوچه دیاز را ندارد.

در بازی کشورهای اسلامی در مونتسرات، پوچدیاز به عنوان مربی و مسعود ظهرابی به عنوان مدیر فنی هدایت تیم هندبال بانوان ایران را بر عهده داشتند و در رده ششم کشورهای اسلامی قرار گرفتند.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا از 8 آبان تا 23 آذرماه به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار می شود. تیم ملی ایران در گروه A این رقابت ها با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، هند و استرالیا همگروه است.

با این شرایط تمرینات این تیم باید هر چه زودتر آغاز شود. تیم ملی بانوان ایران با کسب مقام چهارمی در مرحله پیش از بازی های آسیایی اولین سهمیه جهانی خود را کسب کرد.

البته مونتسرات پوچدیاز هدایت تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان را نیز برعهده گرفته است و به حضور خود در ایران ادامه می دهد تا با این باشگاه در مسابقات جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر به خوبی حضور داشته باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا