همکاری با وزارت ارتباطات برای اجرای «پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در پایتخت»

ارتباطات | کسب و کار

با حضور وزیر ارتباطات و شهردار تهران دومین نشست اجرای طرح فیبر نوری منازل و مشاغل پایتخت به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش میجیک، دومین نشست هم اندیشی اجرای طرح فیبر نوری منازل و مشاغل تهران با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا زاکانی شهردار تهران در ساختمان خیابان بهشت ​​برگزار شد. و معاونان شهردار و شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت.

وزیر ارتباطات در این جلسه آخرین پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و مشاغل در کشور را تشریح کرد و بر اجرای هر چه سریعتر این طرح در شهر تهران تاکید کرد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران با توجه به نقش این پروژه برای توسعه شهر تهران و افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی از همه شهرداران مناطق شهرداری خواست حداکثر همکاری را با وزارت ارتباطات در این زمینه داشته باشند. اجرای این ابر پروژه

بر اساس این گزارش، تفاهم نامه ای بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهرداری تهران برای اجرای طرح فیبر نوری منازل و مشاغل پایتخت در اوایل آذرماه منعقد شد.

به گزارش سایت شهر، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده در سایت iranfttx.ir، بیش از 5 میلیون و 200 هزار خانوار تحت پوشش طرح فیبر نوری منازل و مشاغل در سراسر کشور قرار گرفته اند و چندی پیش از سوی رئیس جمهور، این پروژه به طور رسمی در استان گلستان افتتاح شد، اولین استانی است که تمامی 37 شهر آن تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا