اقتصادی

ادامه توسعه و تقویت ارتباطات سیار در مناطق روستایی و شهری خوزستان

میجیک/خوزستان اولین شبکه ارتباط سلولی با نصب و راه اندازی دکل مخابراتی و سایت جدید پرسرعت در پارک دانش آموزی شهر بهبهان توسعه و تقویت شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: در ادامه اجرای پروژه فاز 9، توسعه و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول برای بهره مندی مشتریان از خدمات مطلوب و باکیفیت، افزایش آنتن دهی. پوشش. و رفع نقاط کور در مناطق مختلف، اولین سایت جدید پرسرعت موبایل با فناوری نسل 2، 3 و 4 در پارک دانش آموزی بهبهان نصب و راه اندازی شد.

رحیم فلاح زاده افزود: عملیات نصب و راه اندازی این سایت جدید با تلاش کارشناسان فنی اداره کل مخابرات سیار خوزستان و پس از برنامه ریزی، مکان یابی و تامین زیرساخت های شبکه و تجهیزات فنی در شهر بهبهان انجام شده است.

وی ادامه داد: با نصب و راه اندازی این سایت پرسرعت شهری در شبکه همراه اول، کانال ترافیک شبکه همراه اول افزایش می یابد که ضمن رفع نقاط کور در اطراف این سایت، شبکه را تقویت می کند. و پایداری ارتباطات سیار و مشتریان از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات با سرعت بالاتری بهره مند می شوند.

فلاح زاده همچنین از بهبود و توسعه ارتباطات سیار در روستای تله زنگ اندیمشک خبر داد و گفت: با نصب و راه اندازی فناوری نسل چهارم، اولین شبکه ارتباطی سیار در روستای تله زنگ این شهرستان توسعه و بهسازی شد. اندیمشک.

وی افزود: در ادامه اجرای طرح توسعه ارتباطات سیار در مناطق روستایی برای کاهش شکاف دیجیتال و بهره مندی روستاییان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه و ارائه بسترها و زیرساخت های بهبود. شبکه ارتباطی با تلاش کارشناسان حوزه معاونت مخابرات سیار خوزستان از محل صندوق uso وزارت ارتباطات و فناوری در ناقوس روستایی نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده گفت: پس از نصب و راه اندازی این سایت پرسرعت، این روستا و مناطق مجاور تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشتریان با دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه اول از خدمات دولت الکترونیک بهره مند شدند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا