نماینده لاهیجان: دستور خرید برنج کشاورزان صادر شود

برنج | کشاورزان

نماینده مردم لاهیجان در شورای اسلامی تایید کرد: برنج از سال گذشته همچنان در انبار کشاورزان است و پیش بینی می شود با دستور رئیس جمهور خرید برنج انجام شود.

به گزارش میجیک، رسول فرخی میکال در جلسه عمومی امروز مجلس در تذکر شفاهی اظهار کرد: شعار امسال حضرت آقا جلوگیری از تورم و رشد تولید است. آقای رئیسی از زحمات شما در زمینه های خارجی متشکرم اما برنج از سال گذشته همچنان در انبارهای کشاورزان موجود است. لطفا به من بگویید در مورد خرید برنج چه کار کنم.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر بیشترین مشکل روستاهای ساحلی حوزه انتخابیه من به دلیل حریم دریا و باتلاق ها است که ساخت و ساز برای مردم سخت است. از سوی دیگر، با وجود اینکه روستای ساحلی به عنوان مقصد گردشگری تعیین شده است، هیچ زیرساختی در این منطقه وجود ندارد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در تدزکیری خطاب به رئیس جمهور گفت: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لاهیجان اگرچه 11 سال پیش تصویب شد، اما هنوز سهمی در منابع طبیعی استان نداشته است. در مجموع 32 روستای گردشگری در حوزه انتخابیه بنده از روی پل آزادگان عبور می کنند. این پل یک طرفه 30 سال پیش ساخته شد و باعث بروز حوادث و مشکلات زیادی برای گردشگران شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا