نخستین کنگره زنان تاثیرگذار خراسان شمالی برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

زهرا معینی یکتا در گفتگو با خبرنگار آنلاین از برگزاری نخستین کنگره زنان تأثیرگذار استان خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: در این رویداد شاخص های تأثیرگذاری در عرصه جهاد، کارآفرینی و توانمندسازی زنان، جمعیت و غیره است. حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مورد بحث قرار می گیرد که مروری است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی ادامه داد: این کنگره بخشی از کنگره ملی زنان تأثیرگذار کشور است که همکار ملی آن به همت دفتر امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر امور زنان و خانواده. وزارت امور خارجه.

وی افزود: بانوان شاخص در رشته های تعیین شده از طریق دستگاه اجرایی معرفی شده اند و فرم های نامزدی در اختیار تیم داوران قرار می گیرد تا از بین آنها برخی بانوان تاثیرگذار برای تجلیل انتخاب شوند.

وی به نقش بی بدیل زنان در تمامی عرصه های زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: زنان در طول تاریخ همواره از جایگاه تاثیرگذاری برخوردار بوده اند و در کنگره زنان نیز می خواهیم با برنامه های مختلف بخشی از این تأثیرگذاری زنان را به نمایش بگذاریم.

معینی یکتا گفت: در استان خراسان شمالی که با تنوع قومیتی زیبا آمیخته شده است، وحدت و یکپارچگی اقوام مختلف تجلی یافته و بانوان در همه عرصه ها سربلند بوده اند.

دکمه بازگشت به بالا