نتایج نهایی انتخابات اتاق‌های بازرگانی اعلام شد/ یک تغییر در فهرست تهران

انتخابات | تهران

انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران از نهایی شدن فهرست برگزیدگان به 33 اتاق بازرگانی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش میجیک، حسین میرمحمد صادقی گفت: تنها در مورد یک اتاق، پس از تصمیم هیات عالی نظارت در جلسه چند روز پیش این هیات، انتخابات این اتاق باطل است و وضعیت اعلام می شود. به هیأت نظارت، رئیس اتاق مربوطه و رئیس اتاق ایران». در اتاق های پنج گانه به دلیل مشکلات موجود در ارائه مدارک و مستندات لازم، تغییرات جزئی ایجاد شد و این اعضای منتخب با اعضای جایگزین جایگزین شدند.

وی گفت: صدور اعتبارنامه اتاق در اتاقی که انتخابات در آن مورد اعتراض و تایید قرار نگرفته یا اتاقی که انتخابات در آن پس از انتشار رای هیات نظارت منتشر و در اختیار رئیس هیات نظارت استان قرار گرفته است. : در مورد 5 اتاق جابجا شده دیروز تصمیم گیری شد و اعتبارنامه صادر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ تشکیل جلسه نمایندگان اتاق ایران قطعی نشده است، ادامه داد: خواهش من است زیرا طبق آیین نامه افرادی که در هیات رئیسه اتاق ایران عضویت دارند. حداقل یک ماه قبل از تشکیل جلسه نمایندگان اتاق ایران باید وضعیت نامزدی را اعلام کنند تا آزمون پیش بینی شده در آیین نامه انجام شود، داوطلبان باید این مهلت 20 روزه را در نظر بگیرند.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران گفت: پس از اینکه انجمن نظارت درباره زمان برگزاری جلسات مجمع نمایندگان ایران به جمع بندی رسید، در اتاق اعلام می شود که جلسات نمایندگان اتاق های استان برگزار می شود. و افرادی را که باید از طرف اتاق در هیئت نمایندگان اتاق ایران شرکت کنند معرفی و داوطلبان عضویت در هیات رئیسه اتاق ایران را اعلام کنند تا مهلت 20 روزه رعایت شود.

وی با بیان اینکه کار انجمن نظارت یک هفته بعد از اعزام مجمع نمایندگان ایران به اتمام می رسد، افزود: این دوره از انتخابات شرایط خاصی دارد. با تغییر قوانین انتخابات و در نظر گرفتن شرایط مهم برای رای دهندگان و نامزدهای انتخاباتی، برخی از این شرایط نامشخص است. البته هیأت عالی نظارت در برخی پرسش و پاسخ هایی که برای ما ارسال شد، سعی در رفع برخی از این ابهامات داشت، اما وجود این وضعیت جدید کار را برای انجمن نظارت سخت کرده و زمان بیشتری را می طلبد.

میرمحمد صادقی با اشاره به اینکه در این زمان با انجمن تماس گرفته شد و درخواستی مطرح شد، ادامه داد: با این حال انجمن سعی کرد به هیچ وجه و بر اساس آنچه که در مورد شرایط نامزدی مشخص شد بدون توجه به فشارها تحت تاثیر قرار نگیرد. . و درخواست ها مردم تصمیم می گیرند. با اعلام نتایج مشخص شد که برخی گمانه زنی های رسانه ای بی اساس بوده و انجمن بدون توجه به فشارها و مطالبات بر اساس قانون و وجدان تصمیم گیری می کند.

بررسی های میجیک نشان داد در لیست نهایی اتاق تهران تغییراتی ایجاد شده و محمدرضا زهراوندی که جزو منتخبان بود از لیست نهایی حذف و رامین خسروخاور جایگزین وی شد.

شما می توانید نام خانوادگی اتاق های بازرگانی منتخب در سراسر کشور را از اینجا بیابید اینجا فهمیدن

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا