نامشخص بودن اعزام بانوان بسکتبالیست به ترکیه/ تهیه ویلچرهای جدید برای پاراآسیایی

بانوان | بسکتبالیست

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از بلاتکلیفی اعزام تیم بسکتبال با ویلچر بانوان به ترکیه برای شرکت در اردوی تدارکاتی برون مرزی در اسفندماه خبر داد.

محسن نجمی در گفت وگو با میجیک، درباره حضور بانوان در اردوی تدارکاتی برون مرزی به دلیل زلزله اخیر ترکیه، اظهار کرد: با توجه به اینکه بانوان در مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان امارات شرکت نمی کنند، انگیزه دهنده است. و ارتقای سطح آمادگی جسمانی و فنی بسکتبال با ویلچر بانوان، یک اردوی تمرینی مشترک از 17 تا 23 مارس در ترکیه در نظر گرفته شده است، اما به دلیل وقوع زلزله تاکنون پاسخ مثبتی از ترکیه برای برگزاری اردو دریافت نکرده ایم و ما منتظر پاسخ آنها هستند

وی گفت: برای اعزام بانوان به این اردوی برون مرزی تمامی مقدمات اعم از رزرو بلیط و هتل انجام شده و مشکلی برای اعزام نداریم و اکنون فقط منتظر پاسخ ترکیه هستیم تا امکان اعزام را ببینیم. تیم زنان به اردوی خارج از کشور می رود.” چیزی هست؟

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان درباره حضور بانوان در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین نیز گفت: اردوی تدارکاتی در ترکیه برای آماده سازی بانوان بسکتبالیست با ویلچر برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو در نظر گرفته شده است. ، چین تا بتوانیم تیم خوبی را برای بازی آماده کنیم. حتی برای ارتقای سطح فنی بازیکنان تغییراتی در کادر فنی این تیم ایجاد شد و چند بازیکن جوان به تیم اضافه کردیم تا در بازی های پاراآسیایی هانگزو روی سکو باشیم.

نجمی در پایان درباره اینکه آیا موضوع ویلچر بانوان برای حضور در بازی های پاراآسیایی حل شده است یا خیر؟ وی افزود: برای اینکه بانوان بدون دغدغه تجهیزات در بازی های پاراآسیایی شرکت کنند، با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولان سری جدید ویلچر در کشور ساخته و در اختیار 12 بازیکن اعزامی قرار می گیرد. به بازی های پاراآسیایی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا