مداح: کیانی هوشمندانه به طلای آسیا رسید/ تکواندوی بانوان شروع قدرتمندی داشت

بانوان

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان از عملکرد ناهید کیانی و کسب مدال طلای آسیایی ابراز رضایت کرد و گفت: از زهرا شیدایی انتظار بیشتری دارم.

مینو مداح در گفت وگو با میجیک، درباره کسب مدال طلای ناهید کیانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، اظهار کرد: به ناهید کیانی با قهرمانی و کسب مدال طلای آسیا تبریک می گویم. این موفقیت حاصل کار گروهی است و البته یک نفر به تنهایی نمی تواند موفق شود. به امید خدا در دو روز سخت آینده بچه ها باعث افتخار ما شوند و دست پر به ایران برگردیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره سطح کیفی این مسابقات گفت: در این مسابقات هواداران خوبی از کره جنوبی، چین، فیلیپین، تایلند، ازبکستان و همه کشورهایی که خواهان قهرمانی در المپیک پاریس هستند، شرکت کرده اند. سطح کیفی رقابت بالاست.”

وی با ابراز خرسندی از عملکرد ناهید کیانی خاطرنشان کرد: کیانی عملکرد بسیار خوبی داشت و عمداً زحمت کشید. او اولین مدال طلای خود را در آسیا کسب کرد و با عملکردی حساب شده و هوشمندانه توانست به سکوی اول آسیا راه پیدا کند. کسب این مدال مایه مباهات است، به خصوص که در هر سه مبارزه در دور اول و دوم مقابل رقبا پیروز شد. این مدال طلا شروعی بزرگ و قدرتمند برای ما است.

مداح درباره عملکرد زهرا شیدایی و کسب مدال برنز آسیا گفت: متاسفانه با وجود اینکه انتظار بیشتری از او داشتیم، شیدایی او به حریف چینی نرسید. حریفان چینی از نظر بدنی برتر هستند. البته انتظار بیشتری از شیدایی داشتم. امیدوارم در آینده شاهد عملکرد بهتر او باشم. مدال برنز او نیز برای ما ادای احترام است. امیدوارم در روزهای آینده با نتایج خوب مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا