عرضه ٥ محصول سایپا در سامانه یکپارچه / فقط متقاضیان ٢ مرحله می توانند خودرو انتخاب کنند

خودرو | متقاضیان

سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای تمامی متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که 100 میلیون تومان پول بلوکه شده و زمان بندی شده و موعد تحویل خودرو در فصل آینده تعیین شده است، باز شده است و می توانند انصراف از سفارش و انتخاب خودرو از بین محصولات موجود توسط گروه خودروسازی سایپا از امروز (3 آذر)

به گزارش میجیک، با توجه به خالی بودن ظرفیت به دلیل خروج متقاضیان یا افزایش تولید، در راستای اجرای مصوبه کارگروه خودرو شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای تمامی متقاضیان خودرو، ظرفیت قابل ارائه توسط گروه خودروسازی سایپا به متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه خودرو که نوبت ارسال خودرو در آینده از طریق سامانه یکپارچه می باشد.

در این مرحله پنج محصول گروه خودروسازی سایپا شامل شاهین با گیربکس اتوماتیک، Quick GX-Rl، Quick GX-L، ساینا S DA، ساینا استاندارد 85 در قالب سه طرح عادی، طرح ویژه مادران و طرح تعویض. خودروهای آسیب دیده اجرا خواهد شد.

طبق اطلاعیه شرکت سایپا، خودروهای عرضه شده در این مرحله به صورت استثنایی با تحویل حداکثر سه ماهه به فروش می رسد.

لذا متقاضیان می توانند از امروز (پنجشنبه) تا ساعت 23.59 روز دوشنبه (7 آذر) برای انتخاب خودرو ثبت نام کنند.

در این مرحله برای کلیه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه 100 میلیون تومان مسدود شده و مهلت تحویل خودرو در نوبت در فصل آینده مشخص شده است و برای متقاضیانی که شرکت کرده اند. طرح بازنگری قبلی و یا در طرح عرضه خودرو وارداتی، قابل لغو است.

لازم به ذکر است کلیه افرادی که دعوتنامه صادر کرده و یا خودرو خریداری کرده اند و همچنین متقاضیانی که در طرح جایگزینی سیستم قبلی یا طرح تامین خودرو وارداتی شرکت کرده و پرداخت کرده اند و منتظر دریافت هستند، نخواهند داشت. انتخاب خودرو و مشمول این طرح.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا