زنان والیبالیست ایران چگونه فیلیپین را شکست دادند؟

والیبالیست

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران درباره پیروزی مقابل فیلیپین گفت: در ابتدای بازی پیش بودیم اما بازیکنان ما اشتباهات خود را اصلاح کردند و به همین دلیل پیروز شدیم.

به گزارش میجیک، تیم ملی والیبال ایران امروز (شنبه 12 تیرماه) در رقابت های چلنجر کاپ زنان آسیا با نتیجه 3 بر صفر فیلیپین را شکست داد و فردا در دیدار پایانی برای کسب مقام پنجم یا ششم به مصاف استرالیا می رود.

فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی درباره پیروزی مقابل فیلیپین گفت: خدا را شکر بازی را 3 بر صفر بردیم. ما به این برد نیاز داشتیم و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را کردند. هرچه این بازیکنان بیشتر با هم بازی کنند و به مسابقات دیگر بفرستند، در تورنمنت بعدی نتایج بهتری کسب می کنند.

وی افزود: در ابتدای بازی جلو رفتیم اما بازیکنان آنچه از آنها خواسته شد انجام دادند و اشتباهات خود را کاهش دادند. به همین دلیل در زمین پیروز شدیم.

رشیدی به دیدار با استرالیا برای کسب مقام پنجمی مسابقات اشاره کرد و گفت: امشب این تیم را آنالیز می کنیم و امیدوارم طبق برنامه ای که به بازیکنان می دهیم برنده شویم و مقام پنجم را به دست بیاوریم.

پاسور تیم ملی بانوان: با تمام توان به مصاف استرالیا می رویم

نگین شیرتری پاسور تیم ملی درباره این برد گفت: به کادر فنی و بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم. با توجه به آنالیز انجام شده توسط تیم فیلیپین و امتیازات تعیین شده از سوی کادر فنی، می توانیم برنده بازی باشیم.

وی دلیل تساوی فیلیپین در ست سوم این دیدار را افزایش اشتباهات ایران دانست و توضیح داد: دو ست پیروز شده ایم و در ست سوم اشتباهات فردی داشتیم. سعی می کنیم برای برد کم کنیم.

شرتری درباره رویارویی با استرالیا برای مقام پنجم یا ششم این مسابقات گفت: استرالیا یکی از تیم های خوب این مسابقات است. برای پیروزی با تمام توان به مصاف این تیم خواهیم رفت.

ژول سامونته، کاپیتان تیم والیبال فیلیپین درباره باخت مقابل ایران گفت: ایران بازی خوبی انجام داد و می توانست برنده شود. ما می خواهیم برنده شویم، اما ایران تیم قدرتمندی است و نشان داد که والیبال چقدر خوب است.

وی در خصوص پیشرفت ایران در سال های اخیر گفت: ایران پیشرفت زیادی داشته و چیزهای زیادی برای یادگیری دارد. امیدوارم از این جلسه درسی گرفته باشیم تا در آینده از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا