زنان ایرانی در حوزه مقاومت کسی جلودارشان نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | زنان ایران

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست ویژه فعالان فضای مجازی از همسر شهید موسوی که پس از شهادت جهان آرا فرمانده سپاه خرمشهر شد، تجلیل کرد. دختران و اظهار داشتند که امروز آزادی خرمشهر را برای ما به ارمغان می آورند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان گفت: بازی آنها را دنبال کردم و از همه توانایی های آنها شگفت زده شدم. این نشان دهنده قدرت فوق العاده ای است که در زنان ایرانی وجود دارد و نشان می دهد که در مقابل رقبای که به طرق مختلف مورد حمایت قرار می گیرند، هیچکس در صحنه ای که می خواهد بجنگد و بایستد متوقف نمی شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: می توانم این قول را بدهم که از دختران در فضای مجازی به لحاظ آموزشی، محتوایی و فنی حمایت خواهیم کرد.

دکتر خزعلی خاطرنشان کرد پیام رسان بله از نظر عملکرد خوب خواهد بود، گفت: قول هایی دادند که امیدواریم عملی شود از جمله اینکه زیرساخت های بازار مجازی برای بانوان فراهم شود و ارتباط مجازی با کشورهای دور و همسایه برای صادرات داشته باشیم و بتوانیم به ما معرفی کنیم. محصولات زنانه را به این ترتیب فراهم می کند.

وی ادامه داد: اینگ پیام رسان بله و سایر پیام رسان های داخلی، ما یک مسابقه ماهانه برگزار می کنیم که در آن از شما دختران می خواهیم موضوعات و موارد مورد علاقه خود را ارسال کنید.

دکمه بازگشت به بالا