دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان اردبیل برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بانوان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسطوره جهان پیش از ظهر در جلسه کارگروه امور بانوان استان با محوریت برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته زن و روز مادر، اظهار داشت: دومین کنگره تجلیل از بانوان تاثیرگذار در استان برگزار می شود. همزمان با هفته زن با هدف معرفی الگوی زن ایرانی – اسلامی تقویت جنبش زنان انقلابی با محوریت «الگوی سوم زن»، معرفی زنان نخبه، توسعه فرآیند شناسایی و معرفی زنان تأثیرگذار ملی و استانی و زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و فعالان حوزه زنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کنگره با 2 دبیر علمی و اجرایی و در قالب هشت کارگروه در استان فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: این کنگره در هشت محور با عنوان فرهنگ و هنر، آموزش و پرورش، ایجاد رسانه و گفتمان، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم، پژوهش و فناوری برگزار می شود. ، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش.

جهانی افزود: همزمان با برگزاری کنگره زنان تأثیرگذار، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای زنان در استان اردبیل نیز برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اهمیت ازدواج و فرزندآوری و بر اساس ماده 20 قانون حمایت از خانواده و جوانان، هفته زن بهترین فرصت برای جشن زنان شاغلی که در سال گذشته ازدواج کردند یا صاحب فرزند شدند.

اهمیت پرورش فرهنگ اسلامی و سنت فاطمی در مورد نقش مادر

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه والای مادران و حفظ حرمت مادران به ویژه مادران شهدا، افزود: احیای فرهنگ اسلامی و سیره فاطمی در روابط. زیرا امروز بر جایگاه مادر تاکید شده است.

رضوان باغلاچی با نشان دادن شباهت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر با شهید سردار سلیمانی، گفت: برای پاسداشت مقام و قداست مادران باید برنامه ای بدیع از سوی دستگاه های اجرایی ارائه شود. بدن و نگه دارید.

وی ادامه داد: امروز باید از بانویی که در تبیین و روشنگری استان اردبیل تلاش کرد، تجلیل شود.

به گزارش خبرنگار آنلاین، در این جلسه نمایندگان زن دستگاه اجرایی استان اردبیل به بیان نظر و پیشنهاد برنامه ای در راستای تکریم مادران پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا