دختران هندبال ایران قبل از مسابقات قهرمانی جهان چه گفتند؟

ملی پوش جوان هندبال ایران گفت: ما با قهرمان جهان همدردی داریم و یک هدف داریم.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال دختران ایران خود را برای مسابقات قهرمانی جهان مقدونیه آماده می کند.

این مسابقات از 30 ژوئن تا 10 جولای به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می شود. تیم ایران در گروه A این مسابقات با برزیل، هلند و رومانی همگروه است.

بحث تیم ملی هندبال ایران درباره این مسابقات را در ادامه می خوانید:

نسترن گودرزی: امیدوارم عملکرد بهتری به نام دختران فوتبال ایران ثبت شود

ناسترن گودرزی، ملی پوش هندبال دختران ایران درباره میزان آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی گفت: اکنون در پنجمین اردوی تیم ملی هستیم. در دوره قبل در مسابقات جهانی حضور داشتیم و خوشبختانه تجربه حضور در این مسابقات را داریم.

وی افزود: در دوره قبل با تیم های برزیل و رومانی همگروه بودیم و در این دوره نیز با آنها بازی کردیم. بنابراین ما هر دو تیم را به خوبی می شناسیم. حتی می توانم بگویم که ما یک بازی مقابل تیم ملی برزیل انجام دادیم و فقط به خاطر اشتباهات فردی بازی را باختیم.

گودرزی افزود: امیدواریم با تمرین در این 5 دور و آنالیز فنی مربیان و کادرفنی بتوانیم از اشتباهات این دور بکاهیم و در ثبت عملکرد بهتر به نام موفق تر باشیم. از دختران ایرانی

فاطمه مرحی: خوشحالم که از مصدومیت رهایی پیدا کردم

فاطمه مرحیس بازیکن و ستاره تیم ملی هندبال دختران نیز گفت: در پنجمین اردوی تیم ملی هستیم. متاسفانه در دو اردوی قبلی به دلیل عمل جراحی غایب بودم.

وی ادامه داد: ابتدا به دلیل عمل سخت و اینکه مطمئن نبودم به تیم ملی برسم ناراحت بودم اما یادم هست روز اول عمل در بیمارستان دکتر به من گفت بلند شو. و راه رفتن خیلی غمگین و افسرده بودم اما وقتی به هندبال و تیم ملی فکر کردم بلند شدم و راه افتادم.

مریخ اضافه کرد: در همان روز پیام های محبت آمیز و دلگرم کننده دوستانم باعث الهام و تشویق من شد. اینکه همه از من یاد می کنند و می خواهند به تیم ملی برسم انگیزه بزرگی برای من است. با خواست خدا و روحیه خوبی که هم تیمی هایم ایجاد کردند ریکاوری ام سریعتر است و اکنون در پنجمین اردو هستم و از حضور در تیم ملی در کنار سایر بازیکنان بسیار خوشحالم.

بازیکن تیم ملی هندبال ادامه داد: چند روز دیگر به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان می رویم که دو سال پیش تجربه حضور در این بازی را داشتم. در این بازی اولین دختر ایرانی زمین شدم که در رده های سنی جوانان و جوانان عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آوردم و باعث شدم توجه کارشناسان هندبال IHF به سمت من جلب شود، بنابراین به عنوان یکی از 9 استعداد نوظهور در مسابقات قهرمانی زنان جهان معرفی شد. همه این موفقیت ها را مدیون هم تیمی ها و کادرفنی ام هستم، زیرا هندبال یک بازی تیمی است و هر بازیکنی در موفقیت نقشی دارد.

مریخ گفت: این معرفی باعث شد که مسئولیت هندبال را بیشتر کنم. امیدوارم با آمادگی کامل و در کنار سایر بازیکنان بتوانم در دیدارهای پیش رو به تیم ملی کمک کنم.

مائده اسحقی: ما همدل هستیم و هدف داریم

مائده اسحقی بازیکن تیم ملی هندبال جوانان نیز گفت: اکنون در پنجمین اردو هستیم و شرایط بسیار خوب است و بازیکنان به حداکثر آمادگی رسیده اند.

وی افزود: به حضور در تیم ملی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان افتخار می کنم و توانستیم با عملکرد خوبی در رتبه 16 جهان قرار بگیریم. در آن دوره بازی های خوبی با بهترین تیم های دنیا داشتیم که یکی از آن تیم ها برزیل قدرتمند بود که این بار هم در یک گروه قرار گرفت.

اشاکی ادامه داد: در مسابقه خوب بازی کردیم به طوری که می توانستیم در دور اول به عنوان برنده زمین را ترک کنیم اما به دلیل عدم تجربه حضور در مسابقات جهانی بازی را باختیم.

وی در پایان گفت: همه بچه ها هدف یکسانی دارند و همدل هستیم که این بار هم باعث سربلندی کشورمان شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا