مطالب میجیک

تغییر میزبان مسابقات هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان

زمان و محل برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تغییر کرد.

به گزارش میجیک، با اعلام فدراسیون بین المللی هندبال (IHF)، نهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال جوانان جهان که قرار است از 3 تا 14 مردادماه در گرجستان از 30 جولای تا 10 آگوست 2022 (اوت 2022) برگزار شود. ). 8-19، 1401) در مقدونیه شمالی برگزار می شود.

فدراسیون هندبال گرجستان اعلام کرد که با توجه به شرایط ژئوپلیتیک فعلی ایجاد شده در اثر حمله روسیه به اوکراین، شرایط ناپایدار و خطرات احتمالی برای شرکت کنندگان در این مسابقات اعم از بازیکنان، کارکنان و مسئولان ایجاد شده است. دنیا تسلیم شده است.

لغو در نهایت با موافقت فدراسیون بین المللی هندبال، و زمان و مکان برگزاری مسابقات تغییر کرد و مقدونیه شمالی میزبان مسابقات جهانی نوجوانان بود.

گرجستان به دلیل میزبانی از سهمیه میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در این مسابقات حضور ندارد و از آنجایی که مقدونیه قبلاً این سهمیه را از طریق مسابقات قهرمانی اروپا کسب کرده است، اکنون اسلوونی جایگزین گرجستان در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان خواهد شد.

این مسابقات در اسکوپیه پایتخت مقدونیه در شمال کشور برگزار شد.

این اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 32 تیم بود و هندبالیست بانوان ایران نیز با قهرمانی در آسیا سهمیه این مسابقات را به دست آورد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا