خالدآبادی به استقلال بیاید، رضایی جدا می‌شود

استقلال | خالدآباد

آفتاب نیوز :

محمدرضا خالدآبادی دروازه بان شماره یک تیم امید و کانون هواداران یکی از اهداف جواد نکونام برای فصل آینده لیگ برتر است. سرمربی استقلال تصمیم دارد خالد آبادی زیر 23 سال و یک دروازه بان باتجربه (حسینی یا دروازه بان خارجی) را به این تیم اضافه کند و این مشکل محقق می شود.

قرارداد علیرضا حقیقی با هوادار موضوعی بود که مسئولان هوادار را برای صدور تاییدیه خالدآبادی تسهیل کرد. البته در صورت انتقال این دروازه بان جوان به استقلال، شاهد جدایی یک دروازه بان خوب و آینده دار از جمع آبی پوشان خواهیم بود.

علیرضا رضایی دروازه بان دو فصل اخیر استقلال که یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، مشتاق حضور در تیمی است که شرایط بازی را دارد. با این حال او برای جدایی باید از مسئولان باشگاه استقلال مجوز می گرفت.

دروازه بان 24 ساله استقلال در صورت حضور خالد آبادی به همراه حسینی یا یک دروازه بان خارجی در استقلال شرایط جدایی را فراهم می کند. رضایی البته یکی از دروازه بان های مورد اعتماد جواد نکونام است و سال گذشته که این سرمربی در فولاد حضور داشت صحبت از پیوستنش به تیم اهوازی بود.

با این حال در صورت رفتن خالدآبادی به استقلال، شاهد صدور رضایتنامه علیرضا رضایی برای حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر خواهیم بود. رضایی از چند تیم خوب لیگ برتری برای پوشیدن پیراهن شماره یک پیشنهاد همکاری دریافت کرده است اما در حال حاضر در تمرینات استقلال به سر می برد و منتظر مشخص شدن تکلیف با آبی پوشان است.

محتمل ترین شباهت حضور سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی فر در خط دروازه استقلال است که جای خود را به جدایی رضایی داد و در مسیر پیشرفت بیشتر قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا