حمایت از ولی فقیه؛ هشدار و تذکر مرحوم آیت‌الله ناصری

در بسیاری از سخنان مرحوم آیت الله ناصری تذکرات و تذکراتی در خصوص حامیان مقام مرجعیت و به ویژه مقام معظم رهبری دیده می شود.

ولی فقیه

گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی مجتهد، استاد اخلاق، عارف نامدار، علاقه مند و مورد توجه امام زمان (عج) که چندین حوزه علمیه و چندین مرکز مذهبی و فرهنگی اصفهان را تحت اشراف خود دارد. ، سال هاست در اصفهان شاگرد تربیت می کند.

این عالمان دینی از زحمات دینی، اخلاقی، تربیت شاگردان ممتاز و پرورش فرهنگ انقلاب و مهدویت کوتاهی نمی کنند و همواره در جهت گسترش مهدویت و سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش می کنند.

این عالم فرهیخته در نجف در محضر علمای بزرگی چون ملا عبدالله، آیت الله مدرس افغانی، آیت الله مجتبی لنکرانی و دیگر علمای بزرگ نجف به تحصیل پرداخت و علوم معنوی را نزد آشیخ عباس قوچانی از شاگردان معروف آن مرحوم فرا گرفت. قاضی، سید محمد کشمیری و دیگر علمای بزرگ.

وی همچنین شخصیت های عرفانی و اخلاقی چون علامه طباطبایی، محمد اسماعیل دولابی و مولوی قندهاری را می شناخت و با آنها ارتباط داشت. آیت الله ناصری به دستور استادش آیت الله سید محمد کشمیری به اصفهان بازگشت و در آنجا علاوه بر درس و مناظره، در تربیت افراد مستعد همت گماشت.

مرحوم ناصری در قالب یک سفر ماهانه به قم به زیارت آیت الله بهجت می رفت، از این رو شیخ علی آقا بهجت می فرمود: هیچکس مانند ایشان صمیمانه با آیت الله بهجت ملاقات نمی کند.

آیت الله ناصری از نظر سیاسی نیز فردی متدین و فرهیخته پیرو خط مرجعیت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

او شخصیتی نمونه در اطاعت، ولی مقام ولی فقیه مسلمین است. بسیاری از سخنان این شاهد محترم از تذکرات و تذکرات حمایت هیئت منصفه و به ویژه جایگاه رئیس جمهور به چشم می خورد.

در یک جا از علمای محترم سوال کرد که مبلغین از مسند حق تعالی خالصانه و جدیت کنند و فرمودند وظیفه علما تبلیغ دین اسلام و قرآن و ولایت چیست. . و نظام، موعظه از مقام ولی فقیه نیز از وظایف ایشان است.

پشتیبانی از ولی فقیه;  بزرگداشت و بزرگداشت مرحوم آیت الله ناصری

مرحوم آیت الله ناصری مقام معظم رهبری را پشتیبان من خواند و گفت: خدا می داند، من معتقدم همه موانع و موانع در قلب رهبری است و قلب ایشان (مقام رهبری) محفوظ است. توسط امام زمان (عج)

در جاي ديگر هنگام دعا هشدار مي دهد و از شما مي خواهد كه از رهبري و مقام رهبري منحرف نشويد و لازم مي داند كه حتي با صدا يا كلام نسبت به احساس خود نسبت به رهبر هشدار دهد. جایش نیست.

ایشان در جمع طلاب فرمودند شما هم برای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دعا کنید، چون تنهاست و اگر دستور داد علی الرأس قبول کند و بدود و قبل از ظهر به دارستان برسد. دستور دهید، اما اگر دستوری صادر شد، وظیفه ما اطاعت است.

پشتیبانی از ولی فقیه;  بزرگداشت و بزرگداشت مرحوم آیت الله ناصری

از سخنان ایشان می توان فهمید که آیت الله ناصری همواره در همه شئون سیاسی و اجتماعی مراقب دهان مقام معظم رهبری بوده و به دستورات و پیشنهادات ایشان عمل می کند. فقدان چنین مرد بزرگی نه تنها ضایعه بزرگی برای جهان اسلام است، بلکه شکافی عمیق در پیکر علمای شیعه و ایران است که به راحتی قابل جبران نخواهد بود.

انتهای پیام/4164/

دکمه بازگشت به بالا