تیم ملی والیبال زنان به ایران بازگشت

تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال بانوان ایران با کسب مقام پنجمی در جام چلنجر آسیا به ایران بازگشت.

به گزارش میجیک، دومین دوره مسابقات والیبال جام چلنجر بانوان آسیا با حضور یازده کشور ایران، ویتنام، اندونزی، هند، چین تایپه، هنگ کنگ، فیلیپین، استرالیا، مغولستان، از 8 تا 13 تیرماه برگزار شد. ماکائو و ازبکستان و به میزبانی اندونزی و قهرمانی ویتنام را به پایان رساند.

تیم ملی ایران که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد مقام پنجم را از آن خود کند. اعضای تیم ملی ایران که روز گذشته (سه شنبه 15 تیرماه) اندونزی را به مقصد تهران ترک کردند، ساعت 4 صبح وارد فرودگاه امام خمینی شدند. فریبا محمدیان نایب رئیس فدراسیون والیبال و روزبهانی و لطفی از مسئولان کمپ چمران در فرودگاه امام از بانوان این تیم استقبال کردند.

فریبا محمدیان درباره عملکرد تیم ملی بانوان در جام چلنجر آسیا گفت: پیشرفت تیم ملی والیبال بانوان منوط به ورود این تیم به لیگ ملت ها بر اساس سیاست تعیین شده فدراسیون و نگاه رئیس جمهور است. از فدراسیون برای این مسیر چلنجر کاپ موقعیت بسیار مناسبی است. با توجه به اینکه تیم ملی اولین حضور خود در این رقابت ها را دارد و مسابقات بسیار سخت و جدی است، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

وی به حمایت های مستمر فدراسیون از والیبال بانوان اشاره و تصریح کرد: فدراسیون دست از حمایت از این بازیکنان برنمی دارد و به حمایت خود ادامه می دهیم. این مسابقه را در برنامه ریزی فدراسیون دو هدف در نظر گرفتیم. بازیکنان باید بدانند که این هم مسیر خوب و جذابی است و نکته دیگر این است که قهرمانی آسیا و سپس بازی های آسیایی را پیش رو داریم و باید تجربه بازیکنانمان را در تورنمنت های معتبر ارتقا دهیم.

محمدیان با بیان اینکه عملکرد تیم ملی بانوان در جام چلنجر آسیا راضی کننده بود، ادامه داد: امیدوارم در جام ملت های آسیا باز هم بدرخشند که اهمیت بیشتری دارد. تعدادی از بازیکنان ما در تمرینات قبلی و در لیگ داخلی مصدوم شدند و در حال حاضر دوره توانبخشی را می گذرانند. امیدوارم او به تیم اضافه شود و در آینده تیم قدرتمندی داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا