تکواندوی گرندپری رم/ پیروزی قاطع ناهید کیانی مقابل قهرمان جهان

ناهید کیانی

3 نماینده ایران در رقابت های گرندپری رم با برتری نسبت به رقبای خود کار خود را آغاز کردند اما علیرضا نادعلیان با شکست مقابل حریف برزیلی اش حذف شد.

به گزارش میجیک، در اولین روز مسابقات گرندپری تکواندو رم در ایتالیا، ناهید کیانی، متین رضایی و ابوالفضل عباسی در دور نخست مقابل حریفان خود پیروز شدند اما علیرضا نادعلیان با شکست مقابل حریفی از برزیل از دور رقابت ها کنار رفت.

ناهید کیانی نماینده وزن منهای 57 کیلوگرم ایران که پیش از این رقابت ها مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کرده بود در اولین دیدار مقابل فاناپا هارانسوجین دارنده مدال طلای جهان 2019 از تایلند با نتیجه 2 بر 0 با نتیجه 12-0 و 12-5 پیروز شد و به جمع یک هشتم نهایی راه یافت.

کیانی در دومین دیدار به مصاف ندا لراج، نفر چهارم رده بندی المپیک از مراکش می رود.

متین رضایی نماینده وزن منهای 68 کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل زید الحلوانی از اردن با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد تا به مصاف دنیس بارتا از ایتالیا برود. رضایی در این مبارزه در دور اول 15 بر 7 شکست خورد اما در 2 راند بعدی 6 بر 6 و 7 بر 4 پیروز شد.

همچنین ابوالفضل عباسی در وزن 80+ کیلوگرم در دور نخست با امتیازهای 10 بر 2 و 12 بر 7 مقابل رائول گارسیا مارتینز از اسپانیا به برتری 2 بر صفر دست یافت. وی در دومین دیدار به مصاف کوتالمیس آمره دارنده مدال برنز جهان در سال 2023 از ترکیه می رود.

اما علیرضا نادعلیان نماینده وزن 80+ کیلوگرم ایران در ادامه عملکرد ضعیف خود در مسابقات جهانی این بار در دور اول گرندپری رم مقابل مایکون سیکوئیرا نفر چهارم المپیکی برزیل شکست خورد. ، با نتایج 15 بر 2 و 12 بر 10 دقیقه و رقابت را ترک کنید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا