مطالب میجیک

طلا و برنز ناهید کیانی و سعیده نصیری در تورنمنت صربستان/ ۴ تکواندوکار ایران حذف شدند

ناهید کیانی و سعیده نصیری در مسابقات تکواندو صربستان به مدال طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش میجیک، بیست و یکمین دوره مسابقات آزاد تکواندو صربستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

تیم ملی تکواندو بانوان در این ماده 6 نماینده دارد که با کسب 2 مدال طلا و برنز توسط ناهید کیانی و سعیده نصیری، 4 نماینده دیگر ایران نیز حذف شدند.

سعیده نصیری پس از استراحت در وزن 49- کیلوگرم مقابل سوفرادا کیسکالت از آلمان به برتری 2 بر یک دست یافت. او سپس مقابل لنا استاکوویچ از کرواسی 2-1 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. نصیری در این مرحله مقابل آدریانا سروسو ایگلسیاس دارنده مدال نقره المپیک توکیو و دارنده مدال برنز جهان از اسپانیا با نتیجه دو بر یک شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

ناهید کیانی نماینده ایران در المپیک پاریس پس از استراحت در وزن 53 کیلوگرم چوتیکان از تایلند با نتیجه 2 بر 1 به برتری رسید و با نتیجه 2 بر صفر مقابل سارا الحلوانی از ایتالیا به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. نماینده ایران در دیدار مقابل آوداگیج از بوسنی و هرزگوین با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا تنها فینالیست ایرانی این دوره از مسابقات باشد. کیانی در دیدار پایانی با نتایج 18 بر صفر و 20 بر صفر هرونووا از چک را 2 بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 62- کیلوگرم الهام حقیقی ابتدا مقابل کریستینا گاسپا از ایتالیا به برتری رسید. وی سپس آتناسوا از بلغارستان را شکست داد اما در بازی سوم مقابل میلانا از مقدونیه در 2 راند شکست خورد و حذف شد.

ساغر مرادی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست مقابل حریف خود از کرواسی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

وزن 46- کیلوگرم معصومه رنجبر در اولین مبارزه مقابل نماینده جمهوری آذربایجان پیروز شد اما در ادامه مقابل نماینده تایلند شکست خورد و شکست خورد.

یلدا ولی نژاد پس از پیروزی در وزن 67- کیلوگرم
در مقابل لوکیا هرباخ از کرواسی مقابل الکساندرا پرسیک از صربستان با نتیجه 2-1 شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا