تنها راه اعزام بانوان پاراوزنه‌بردار به بازیهای هانگژو از زبان حسین رضازاده

بانوان | حسین رضازاده

رئیس انجمن پارا وزنه برداری گفت: در صورتی که وزنه برداران بانوان بتوانند رکورد خود را ارتقا دهند به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین اعزام می شوند.

حسین رضازاده در گفت وگو با میجیک، ضمن ارزیابی وضعیت تیم وزنه برداری مردان، اظهار کرد: تیم وزنه برداری مردان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و البته خود را برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین آماده می کند. امسال در بازی های بین المللی فزاق امارات را هم پیش رو داریم که تلاش می کند تیم خوبی را برای سال آینده برای حضور در بازی های پاراآسیایی و مسابقات جهانی برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس 2024 آماده کند.

وی درباره وضعیت روح الله رستمی و غیبت وی در اردوی تیم ملی گفت: به دلیل مصدومیت و عمل جراحی که پس از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کره جنوبی انجام داد، در اردوی تیم ملی برای بهبودی مصدومیت حضور نداشت. وی شرایط خوبی دارد و باید تمرینات خود را برای حضور در بازی های پاراآسیایی چین آغاز کند. رستمی یکی از ورزشکاران با اخلاق و مدال آور پارا لیفتینگ است که امیدوارم به زودی به جمع اردونشینان بپیوندد.

رئیس انجمن پارا وزنه برداری همچنین با اشاره به شرایط حضور بانوان وزنه بردار برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خاطرنشان کرد: اولین وزنه برداران زن در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه کره جنوبی حضور داشتند و عملکردشان راضی کننده بود. مسابقات قهرمانی سال گذشته برگزار شد و از نظر رکوردهای افزایش یافته، اگر بخواهیم جواز حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین را کسب کنیم، باید رکورد بانوان افزایش یابد تا به این مرحله اعزام شود. بازی برای اولین بار

رضازاده در پایان در خصوص حضور وزنه برداران در مسابقات قهرمانی کشور افزود: امسال نیز مانند سال گذشته سعی کردیم مسابقات قهرمانی کشور را در بزرگداشت مرحوم سیامند رحمان با حضور تیم های خارجی برگزار کنیم. و زیر نظر IPC که وزنه برداران زن نیز در آن رقابت خواهند کرد.بنابراین مسابقات قهرمانی کشور فرصت خوبی برای بانوان است تا رکورد خود را برای حضور در بازی های پاراآسیایی ارتقا دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا