تربیت دینی و اسلامی در خانواده ها مورد توجه قرار گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | خانواده

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمود فضلی نیا شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز زن در شهرستان بیله سوار که با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دختران کوثر جاری در پدرشان. ازدواج و خداوند با آفرينش دختر، هديه اي به پدران است.

وی با اشاره به اینکه تربیت اسلامی و دینی برای دختران در خانواده باید حرف اول را بزند، تصریح کرد: خداوند حضرت محمد (ص) را با دادن بزرگترین کوتسر دنیا به ایشان عزت داد و اکنون می بینیم که بعد از 1400 سال هنوز کار وجود دارد. و آنقدر قوی نشانه های تربیت اسلامی که از خانه پیامبر اکرم(ص) بیرون آمد، هنوز در جامعه وجود دارد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی قانونی در شهرستان بیله سوار گفت: جایگاهی که اسلام به زنان و دختران داده است، مقام شفاعت در روز قیامت و بهشت ​​است و حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از منابع است. برکات در دنیا

حجت الاسلام فضلی نیا با بیان اینکه جایگاه زن و دختر در جامعه اسلامی بسیار بالاست افزود: غرب نمی تواند نمونه ای از این زنان با تربیت اسلامی به جامعه بدهد که بتواند کاخ و تاج و تخت یزید را در یک واحد ویران کند. . غروب غمگین

وی در بخشی دیگر از این سخنان خاطرنشان کرد: امروز افرادی که اسیر فضای مجازی شده اند و فریب افکار شیطانی غرب را خورده اند، باید بفهمند که استکبار می خواهد ارزش زن در سطح اسلام را زیر سوال ببرد. قداست، تحسین و کرامت زن را از بین ببرد.

حجت الاسلام فضلی نیا افزود: اگر غرب بتواند با امثال زینب(س) جامعه را متحول کند که بعد از گذشت قرن ها هنوز فریاد مظلومیت کربلا را می شنویم، می تواند حرف بزند اما کیست که زنان را زیر سوال ببرد. زنانگی باید از خودش خجالت بکشد

وی گفت: اسلام نسل فاطمی و پیامبر را تربیت کرد و مقام زن آن گونه که خداوند آنها را آفریده مادر بهشت ​​است.

حجت الاسلام فضلی نیا بزرگترین سوره امر به معروف و نهی از منکر از جامعه اسلامی را فاطمه زهرا(س) معرفی کرد و ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام خطبه های زیادی در مقام زن ایراد کردند که هر کدام از این خطبه ها برپا شد. کرامت زن در اسلام و شیعه در دنیا ثابت شده است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی قانونی شهرستان بیله سوار با انتقاد از نگاه ابزاری غرب به زن گفت: پدران و مادران باید بدانند که ما می توانیم با تربیت اسلامی، مؤمنانه و مؤمنانه دختران خود را هدایت و در مسیر درست هدایت کنیم. بلند مرتبه. نسل.

دکمه بازگشت به بالا