ترافیک پرحجم در ۳ محور / هشدار نسبت به گرمازدگی رانندگان در سفرهای طولانی

سفر | سفره

رئیس مرکز اطلاعات و نظارت بر ترافیک پلیس عوارضی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با میجیک. وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: گزارش های دریافتی حاکی از ترافیک روان در اکثر جاده های کشور است و حجم تردد در محور فردیس – تهران، جاده قزوین – کرج، پایانه شهید کلانتری و حدفاصل تنها است. برابر گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک. پل فردیس به پل جم و عوارضی کرج – قزوین در منطقه مهرشهر پر گزارش شده است.

وی درباره محور مسدود شده نیز گفت: در حال حاضر فقط محور قدیم خرم آباد – پلدختر مسدود است و در این زمان تردد در مسیر جایگزین عوارضی خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت در حال انجام است. جاده چالوس که به دلیل خسارات سیل بسته شده بود، بازگشایی شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص وضعیت هوای جاده های کشور نیز اظهار کرد: گزارش های دریافتی حاکی از آرام بودن هوا در جاده است اما به دلیل گرم بودن هوا به همین دلیل است. رانندگان باید رانندگی کنند برای هر دو ساعت رانندگی حداقل 15 دقیقه رانندگی کنید. برای استراحت در سمت امن جاده توقف کنید و سپس به جاده ادامه دهید. علاوه بر این، رانندگان باید به رانندگی به گونه ای توجه کنند و در عین حال از گرمازدگی خودداری کنند.

شیرانی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند تا با انجام اقدامات مناسب، مسیر مناسب را انتخاب کنند و زمان سفر را کوتاه کنند و از آخرین اطلاعات جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند. خیابان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا