تامین زمین بیش از ۱۰۰ هزار مسکن در خوزستان تا ۶ ماه آینده

خوزستان

میجیک/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تلاش برای تامین زمین برای ساخت بیش از 100 هزار واحد مسکونی در این استان در 6 ماه آینده خبر داد.

محمدحسین پناهی فر در گفت وگو با میجیک، با نشان دادن آخرین وضعیت تامین زمین مورد نیاز طرح ملی نهضت مسکن، اظهار کرد: در طرح ملی نهضت مسکن بیش از 240 هزار نفر در استان ثبت نام اولیه دارند و از این تعداد. شماره ثبت، احراز هویت حدود 44000 نفر تکمیل شده و برای نهایی کردن ثبت نام آمده اند.

وی افزود: تاکنون زمین مورد نیاز برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای اجرای این پروژه اختصاص یافته و به زمین راه و شهرسازی اضافه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: تلاش می کنیم تا 6 ماه آینده زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از 100 هزار واحد مسکونی در خوزستان را تامین کنیم.

تکمیل حدود 70 درصد از خانه های ساخته شده قبل از پایان سال

پناهی فر در خصوص پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن گفت: پیشرفت فیزیکی طرح در مراحل مختلف ساخت از اسکلت تا نجاری است. طبق پیش بینی ها و برنامه ریزی ها حدود 70 درصد از خانه های ساخته شده تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل داده می شود.

وی افزود: با آغاز به کار دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت کلید خورد و این طرح ملی برای مسکن به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد و هم اکنون در حال اجراست. در تمام استان های کشور اجرا می شود و ما نیز یکی از متولیان امر هستیم، خانه در استان خوزستان تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت این طرح را در استان اجرا کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا