تأکید معاون سیاسی استاندار بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد کرونا

تاکید معاون سیاسی استاندار بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا.

نمایندگان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا در این فصل بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا تاکید کردند. برای جلوگیری از عود این بیماری

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری میجیک از خراسان جنوبی; سید محمدرضا طالبی در جلسه ستاد استانی کرونا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فتح زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز دانش آموز، گفت: باید در کاهش آن دقت شود. تعداد مبتلایان به کرونا در استان ناشی از سهل انگاری و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله پوشیدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه بی توجهی می تواند باعث شود تا در فصل زمستان شاهد بازگشت مجدد ویروس کرونا و مشکلات جسمی، روحی و مالی ناشی از آن باشیم، گفت: کاهش تعداد مبتلایان به کرونا نباید موجب بی توجهی به سلامت شود. دستورالعمل..

طالبی فرهنگ سازی لازم برای جدی گرفتن دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و همچنین تزریق دوز سوم و چهارم به گروه هدف را مورد تاکید قرار داد و گفت: صدا و سیمای مرکز استان و رسانه های گروهی در زمینه رعایت هر چه بیشتر اقدام می کنند. دستورالعمل های بهداشت ستاد کرونا فرهنگ سازی ویژه ای برای مدارس و دانش آموزان.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل های بهداشتی باید بر اساس رنگ ستاد کرونا در استان انجام شود، گفت: در حال حاضر اکثر شهرستان های استان در وضعیت زرد و آبی قرار دارند و دستورالعمل های بهداشتی باید بر این اساس اجرا شود. شرایط .

نماینده سیاسی استانداری با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مکان های تجمع و برگزاری مراسم تحت پوشش باید رنگی باشد، گفت: تیم نظارتی که در ایام اوج کرونا فعال بودند باید به نظارت خود ادامه دهند. که در بخش های مختلف جامعه رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.

طالبی با بیان اینکه برگزاری مراسم در مکان های سربسته باید با مجوز از مسئولان و با رعایت ضوابط ایمنی و رنگ ها باشد، گفت: در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، احتمال افزایش مجدد کرونا وجود دارد.

انتهای پیام

خبرنگار: مرضیه شهریاری





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 به نفع انتخاب کنید و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا