بهناز طاهرخانی به زودی به تهران منتقل می‌شود/ ترخیص خواجویی از بیمارستان

بیمارستان | تهران

میجیک/ کرمان نماینده توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: بهناز طاهرخانی ملی پوش فوتبال که دچار سانحه رانندگی شده بود به هوش آمده و به تهران منتقل می شود.

مریم کاظمی پور 18 دی ماه در حاشیه عیادت از بهناز طاهرخانی در بیمارستان پاستور بم گفت: با تلاش جامعه پزشکی و کادر مراقبتی بیمارستان پاستور بم روند درمان این بازیکن ملی پوش که دچار ضربه مغزی شده بود، طی شد. در تصادف بهبود یافتم، جدا از حالت کاهش هوشیاری.

وی ادامه داد: در روزهای آینده وضعیت درمانی منجر به انتقال طاهرخانی به یکی از بیمارستان های تهران می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت یکی دیگر از ملی پوشان فوتبال گفت: زهرا خواجویی نیز روز گذشته از بیمارستان پاستور بم ترخیص و امروز با پرواز بم به تهران منتقل شد.

کاظمی پور تصریح کرد: روند درمان این فوتبالیست را در تهران از طریق باشگاه خاتون بام، فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه می دهیم تا اقدامات لازم به موقع برای درمان و بازگشت هر دوی آنها به حرفه انجام شود. رشته فوتبال . .

وی همچنین با ابراز تاسف از درگذشت ملیکا محمدی دیگر ملی پوش ایرانی گفت: برای خانواده ملکیا محمدی در غم و اندوه بزرگی که این خانواده می گذرد، صبر و شکیبایی آرزو می کنم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دختران فوتبال ایران امروز به همراه دوستان و ورزش دوستان در استان فارس با دنیا وداع می کنند و یکشنبه هفته آینده میزبان این پیکر ملی پوشان در ورزشگاه آزادی خواهیم بود تا مراسمی باشکوه برگزار کنیم. برای این دختر ملی که ایران است.” مکانی امن را برای فعالیت های حرفه ای خود انتخاب کنید و آن را به مکانی ابدی بفرستید.

به گزارش میجیک، بامداد 12 آذرماه، بام قطب بازیکن تیم خاتون دچار سانحه رانندگی شد و متاسفانه در این حادثه ملکه محمدی جان باخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا