اولین حضور زنان وزنه‌بردار ایران در بازیهای پاراآسیایی

پاراآسیایی

نایب رئیس فدراسیون بانوان جانباز و معلول از حضور وزنه برداران در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: وزنه برداران زن برای اولین بار در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مژگان نصیری در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: پس از مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور که در بهمن ماه سال گذشته زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار شد، 4 وزنه بردار زن که بالاترین رکورد را با تایید کمیته فنی فدراسیون پیشکسوتان به ثبت رسانده اند. و معلولان به اردوی آماده سازی بازی های پاراآسیایی در هانگژو چین دعوت شدند. این وزنه برداران تمرینات خود را زیر نظر مربیان پیگیری خواهند کرد و پس از شرکت در چند مرحله از اردو، با نظر کادر فنی و ستاد بازی، بهترین وزنه بردارانی که بالاترین رکورد را به ثبت رسانده اند، برای شهر هانگژو چین انتخاب می شوند.

وی از مهدیه محمدیان، زینب یعقوبی، زهرا آقایی و نیکو روزبهانی به عنوان 4 وزنه بردار دعوت شده به اردوی آماده سازی بازی های آسیایی هانگجو نام برد و افزود: به جز این نفرات وزنه برداران دیگری نیز هستند که می توانند رکورد فنی را به ثبت برسانند. کارکنان و کارکنان بازی در کمپ های غیر متمرکز. ثبت نام پاراآسیایی ها شرایط حضور در تیم ملی فراهم می شود.

نایب رئیس فدراسیون بانوان جانباز و معلول در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هنگام اعزام به هانگژو برای وزنه برداری بانوان در اردوهای برون مرزی برنامه ریزی شده است یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز برگزاری اردوهای داخلی، برنامه دیگری برای وزنه برداری بانوان پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا