مطالب میجیک

تلاش دونده کم بینا برای رسیدن به مدال طلای بازیهای پاراآسیایی چین

دونده نابینا و نیمه مرئی که به مدت 4 سال نتوانست در تیم ملی پارادوکس حضور داشته باشد، این بار با کسب بالاترین امتیاز و رکورد پیش بینی شده توسط کمیته ملی پارالمپیک، بهترین عملکرد در پارا چین پاراآسیا مشخص شد. .

هاجر صفرزاده در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا، بعد از اینکه مربی ام عوض شد، با وجود اینکه رکوردم خوب بود، به تیم ملی دعوت نشدم و 4 در پشت خط ماندم. سال ها.”

وی گفت: پس از حضور در مسابقات قهرمانی کشور این فرصت را دارم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم و از سه ماه پیش در اردوی آماده سازی بازی های پاراآسیایی چین در اهواز به همراه سایر ورزشکاران تمرین کرده ام و رکورد من هر روز در حال افزایش است.” این یک پیشرفت است.

این دونده ترکیبی درباره وضعیت اردوی آماده سازی بازی های پاراآسیایی چین در اهواز گفت: چون با دو سرعت کار می کنم اهواز پیست مناسب و استانداردی ندارد و باید تمریناتم را با همین شرایط دنبال کنم تا سقوط نکردن.” البته اردوی بعدی دوندگان از 5 اسفند در شیراز برگزار می شود که امیدوارم باعث خوشحالی شما در پیست شود.

صفرزاده همچنین درباره وضعیت رکورد در چند ماه گذشته گفت: قبل از حضور در مسابقات قهرمانی کشور از ناحیه کمر دچار مصدومیت جزئی شدم که البته رو به بهبود است و وضعیت فعلی ام از نظر بدنی و رکوردی بسیار خوب و راضی کننده است. این است.

وی افزود: فصل گذشته در جاکارتا دو مدال نقره و یک برنز کسب کردم اما این بار عزمم را جزم کرده ام که مدال نقره را به طلا تبدیل کنم و بهترین عملکرد را در چین داشته باشم.

این دونده کم بینا در پایان تاکید کرد: سعی می کنم در مسابقات انتخابی فینال تیم ملی پارادوکسیکال که اردیبهشت ماه سال آینده برای تعیین تعداد اعزامی به پاراآسیا برگزار می شود، بالاترین رکورد را به ثبت برسانم. و به چین سفر کنید.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا