انقلاب اسلامی به زنان هویتی عزتمندانه بخشید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اخبار ایران | انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار آنلاین، رویا احمدیان بعدازظهر جمعه در اجلاسیه شهدای زن استان اردبیل در سالن اجتماعات استانداری اظهار داشت: ایران اسلامی ما امروز به حضور شهدا به عنوان اسوه های شایسته و متقی می بالد و در این راه روحیه می گیرد. . کربلا و زینبی زنان ما هم مداحی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 3400 شهید استان و مجاهد راه عزت و سربلندی تصریح کرد: در بین این شهدا 21 شهید زن در استان داریم که در طول مدت توانسته اند در سطح بالایی از مرز و بوم و این دیار پاسداری کنند. دفاع مقدس

مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی توصیه اصلی این شهدا را برای حفظ حجاب و عفاف و دفاع از حریم ولایت به مردان و زنان فعال در مرز و این منطقه داد و گفت: در این قلعه ما باید از آن محافظت کنیم حفظ حریم خانواده و حفظ اصول و مبانی تربیتی تا بتوانیم کار مهم مادران و همسران شهدا را در این سنگر انجام دهیم.

احمدیه حضرت زهرا (س)س) به عنوان بهترین الگوی زنان و حضرت زینب(س)س) وی از شکوه و عظمت قیام سیدالشهدا به عنوان پیام آور یاد کرد و افزود: دشمن در یک خط حرکت انحرافی تلاش می کند زنان و دختران ما را از الگو دور کند و الگوهای نامناسبی را به نمایش بگذارد.

وی دفاع از کرامت زن مسلمان را حق مسلم خواند و خاطرنشان کرد: نقش زنان در این عرصه در رنسانس اسلام و اعتلای تمدن بسیار ارزشمند و ماندگار است.

احمدیان در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: دشمن تلاش می کند سرمایه معنوی را که شهدا برای ما به ارمغان آورده اند از بین ببرد و پایه هایی را که خودشان انجام داده اند، پیاده کند اما هوشیاری بانوان در سنگر دفاع اسلامی. انقلاب توطئه ها را لغو کرد

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در این 44 سال به زن مسلمان ایرانی هویت و منزلت واقعی بخشیده و در نقطه مقابل تمدن غرب به انحطاط اخلاقی و تربیتی رسیده است که زن را برده معاصر نشان می دهد.

مشاور امور بانوان سازمان بهزیستی ادامه می دهد: زنان ما در سایه نظام اسلامی امروز در سنگری متفاوت سربلند هستند و قطعا این راه ادامه خواهد داشت. با شکوه می تواند یک شوک واقعی برای همه ما به ارمغان بیاورد.

دکمه بازگشت به بالا