امیدواری دختران ژیمناست به حضور در یک مسابقه

مسئول برگزاری اردوی استعدادهای برتر تیم ژیمناستیک دختران ایران گفت: با برگزاری مسابقات استعدادهای برتر و شروع اردو خون جدیدی در رگ های ژیمناستیک بانوان جاری می شود.

آزاده نقدی مسئول برگزاری اردوی ملی استعدادهای برتر ژیمناستیک دختران ایران در گفت وگو با میجیک درباره آغاز اردوی ژیمناستیک بانوان گفت: اولین اردو برای مدال آوران مسابقات استعدادهای برتر است. برای ژیمناستیک بانوان در آخرین روز آبان ماه برگزار شد. در این اردو 18 ورزشکار و 13 مربی حضور دارند.

نقدی برگزاری اردوها را نتیجه برگزاری مسابقه استعدادهای برتر دانست و گفت: مسابقات استعدادهای برتر شهریورماه امسال برگزار و سپس اردو برگزار شد. از آنجایی که 6 سال بیشتر از برگزاری مسابقات ژیمناستیک بانوان نمی گذرد، مسابقات و اردوهای زیر خون تازه ای در رگ های ژیمناستیک بانوان آورده است.

وی افزود: در این اردو دختران نخبه تست آمادگی جسمانی و تمرین بدنی انجام می دهند و با همکاری آکادمی ملی المپیک تست ترکیب بدنی نیز از آنها گرفته می شود. با بررسی تست ها و گزارش ها، برنامه بهبود عملکرد برای مربی ارسال می شود.

نقدی افزود: آزاده سجاد و زهرا نوایی از همکارانم در کادر فنی این اردو نتایج آزمون را جمع آوری و آنالیز کردند. با بررسی، برای هر ژیمناستیک پرونده جداگانه ای ایجاد می شود و نتایج ارزیابی شده در اردوی بعدی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف این اردو از حضور در مسابقات گفت: می توانم بگویم هدف از برگزاری این اردو ایجاد انگیزه و شناسایی ژیمناست های نخبه سراسر کشور و مربیان قهرمان است. برعکس، در صورت برگزاری مسابقات المپیک نوروزگاه در سال جدید، امکان حضور بانوان ژیمناستیک وجود دارد و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا ژیمناستیک بتواند حضور شایسته خود را در بخش بانوان این رویداد داشته باشد.

وی در پایان گفت: اکنون با خروج از صحنه نمایش و تبلیغاتی که روسای جمهور قبلی برای عملکرد سال های گذشته انجام دادند، بستر لازم برای رشد و توسعه ژیمناستیک دختران به طور جدی و عملی استاندارد می شود. و امیدواریم بهترین اتفاق برای دختران این رشته بیفتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا