افزایش ظرفیت پست برق ۴۰۰ کیلوولت ارجان در بهبهان

بهبهان

میجیک/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: عملیات افزایش ظرفیت پست از 400 به 132 کیلوولت در ارژن بهبهان به پایان رسیده و برق دار شده است.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با میجیک، با نشان دادن اتمام عملیات برق رسانی و افزایش ظرفیت پست 400 کیلوولت ارژن به 132 کیلوولت بهبهان، اظهار کرد: پست 400 کیلوولت ارژن یکی از مهم ترین پست های برق در جنوب شرق کشور است. خوزستان که نقش بسزایی و تاثیرگذار در پایداری دارد وظیفه شبکه برق و اصلاح افت ولتاژ منطقه را بر عهده دارد.

وی ارزش سرمایه گذاری این پروژه را 1700 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا ترانس با ظرفیت 315 مگا ولت با ترانس 200 مگا ولت در پست ارژن جایگزین شد و ظرفیت به 115 مگا ولت افزایش یافت. .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد: افزایش ظرفیت 115 مگاواتی در شب با ورود به پیک مصرف سال 1402 به تامین پایدار برق مشترکان صنعتی منطقه و بخش خانگی کمک می کند.

دشت بوغور گفت: علاوه بر این پروژه ترانسفورماتور برق 132 تا 11 کیلوولت پست بهبهان که روغن نشتی داشت و روغن دارای رطوبت و اسیدیته بالایی است با همکاری شرکت های دانش بنیان تعمیر و اجرا شد. .

وی ادامه داد: تمام تلاش شرکت برق منطقه ای این است که شبکه فوق العاده انتقال و توزیع زیر نظر برق منطقه ای خوزستان قبل از شروع پیک مصرف آماده و پروژه های ایجاد شده برای اصلاح آن آماده باشد. عملیات افت ولتاژ و اجرا در حال انجام است وارد مدار شوید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا