اصفهان پایتخت فری‌استایل است – میجیک

اصفهان

میجیک/اصفهان بازیکن تیم ملی اسکیت آزاد گفت: قهرمانانی که تاکنون دیده ایم اصفهانی هستند و باید این وضعیت را در اصفهان حفظ کنیم.

ترانه احمدی، ملی پوش اسکیت باز جوان اصفهانی که در مسابقات اسلالوم سرعت آزاد بازی های آسیایی 2022 هانگژو رکورد زد و مدال نقره را از آن خود کرد، در گفت وگو با میجیک، با تاکید بر اینکه پیست اسکیت بسیار خوب است و اصفهان بسیار خوب است، اظهار کرد: پیست اسکیت بسیار خوب است. پایتخت و مهد اسکیت آزاد در ایران. ، تصریح کرد: قهرمانانی که تاکنون دیده ایم اصفهانی هستند. ما باید این وضعیت را در اصفهان حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه های بسیار خوب ما برای مشاهده عملکرد بهتر در این رشته و المپیک، هماهنگی با چند استان برای راه اندازی مکان های اسکیت بوده است.

ملی پوش اسکیت باز با اشاره به زندگی ورزشی خود تصریح کرد: از سال 1394 تا کنون و قبل از مسابقات ایتالیا به صورت مستمر در تیم حضور داشتم. دعوت من به مسابقات آسیایی لغو شد.مسابقه بعدی در هانگژو فرانسه بود که در کمتر از یک ماه به عنوان بهترین بازیکن تیم ایران شناخته شدم و سهمیه هانگژو را کسب کردم.

وی ادامه داد: این بازیکن با بیان اینکه پس از انتخاب مجدد یا بازیکن، در هر 6 مسابقه پیروز شدم و سهمیه را به هانگژو برگرداندم و توانستم تنها مدال کاروان اسکیت در هانگژو باشم. مسابقات اسکیت مسابقات کشوری است که امسال آخرین دوره مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی در قزوین برگزار شد. در باشگاه آکادمی احسان تمرین می کنم و مسابقات باشگاهی را هم انجام می دهم.

احمدی افزود: از سال 2016 بازی های آسیایی چین، قهرمانی جهان تایلند، جام آزاد روسیه 2017، المپیک جهانی اسکیت چین که اولین مدال طلای تاریخ اسکیت ایران است، بازی های آسیایی 2018. از کره مقام چهارم جهانی را کسب کرد. بازی های هلند، بازی های جهانی 2019 اسپانیا و امسال، یک مدال برنز در جام آزاد ایتالیا، یک مدال برنز در جام آزاد فرانسه، یک مدال نقره در هانگژو آسیا کسب کردم. المپیک و مدال برنز مسابقات جهانی شانگهای چین.

وی گفت: چالشی که اکنون با آن روبرو هستم پاداش است و دو سالی است که اسکیت بازی وارد بازی های آسیایی شده است، به طور منظم تمرین می کنم و از هر مشکلی در زندگی ام برای مسابقات صرف نظر کرده ام. کمتر من می توانم پاداش را در این زمینه سرمایه گذاری کنم و دوباره آن را بسازم.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف مسابقات گینس ریل ایتالیا در سال آینده است که المپیک اسکیت محسوب می شود. از این پس از برنامه ریزی و تمرین برای کسب مدال طلای مسابقات دست بر نمی دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا