از بانوان توانمند در سطوح مدیریتی ورزش کشور استفاده شود

بانوان

میجیک/خوزستان نماینده ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خواستار استفاده از بانوان توانمند در سطح مدیریتی ساختارهای رسمی و غیر رسمی ورزش دولتی شد.

سکینه ناصری مقدم در گفت وگو با میجیک، با اشاره به مشکل مطرح شده از سوی وی در همایش ملی مدیران ورزش بانوان، اظهار کرد: باید به ساختار نیروی انسانی در سطح شهرستان (ورزش بانوان نداریم) توجه ویژه شود. کارشناسان در بسیاری از شهرها)، استفاده از بانوان توانمند در سطوح مدیریتی ساختارهای ورزشی رسمی و غیررسمی، در نظر گرفتن اعتبارات ویژه بانوان در زمینه ورزش همگانی، قهرمانی و مناطق توسعه نیافته و کم برخوردار در سطح کشور و بازنگری در مقررات. از مجمع انتخاباتی (نایب رئیس هیئت ورزشی باید دارای سوابق مدیریتی، تجربه و تخصص کافی در زمینه ورزش باشد)

وی با بیان اینکه این موضوع را هم مطرح کردم که المپیک استعدادهای برتر با هدف و نتیجه به پایان برسد و پس از کشف استعدادها شرایطی برای پرورش و حفظ استعدادها اندیشیده شود، گفت: همچنین معتقدم فدراسیون در بخش بانوان با توجه به عدم حمایت مالی در این بخش از برگزاری لیگ ها و سایر مسابقات در قالب مسابقات قهرمانی کشور خودداری کنند تا استعدادهای کشور به دلیل عدم امکان شرکت در مسابقات نادیده گرفته شوند.

نماینده ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وی همچنین در این همایش موضوع توزیع عادلانه اماکن ورزشی را با توجه به اجرای طرح بهسازی منطقه و ارائه تسهیلات برابر برای بانوان مطرح کرد.

وی با تاکید بر اینکه ساختار ورزش بانوان در سطح شهرستان نیاز به اصلاح دارد، ادامه داد: سرمایه گذاری در ورزش بانوان نتایج سریع تری دارد و کسب این نتیجه می تواند افتخاری برای بانوان باشد. زنان با حجاب اسلامی ما بارها ثابت کرده اند که در این زمینه می توانند این کار را انجام دهند.

ناصری مقدم در پایان گفت: باید در مناطق کمتر توسعه یافته توجه بیشتری شود و تجربه نشان داده مدال آوران ما از مناطق کمتر توسعه یافته بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا