احتمال برگزاری دیدار فوتبال زنان ایران و روسیه در تیر

فوتبال

تیم فوتبال بانوان روسیه ممکن است در تیرماه یک بازی دوستانه با تیم ایران برگزار کند.

به گزارش میجیک و به نقل از خبرگزاری تاس، فدراسیون بین المللی فوتبال و یوفا تیم های روسی را از حضور در رقابت های بین المللی محروم کردند. تیم فوتبال بانوان روسیه نیز حق حضور در این رقابت ها را نداشت و در این زمان سه بازی دوستانه با باشگاه های روسیه انجام داد و دو بار نیز با تیم های بلاروس و صربستان به میدان رفت.

یوری کراسنوژان، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان روسیه درباره شرایط این تیم گفت: متاسفانه در ماه گذشته بازی های کافی نداشتیم اما اکنون فرصت برگزاری چند بازی دوستانه را داریم. در پایان سال 2022، ما با بلاروس و صربستان بازی می کنیم. حالا صحبت از بازی با تیم ملی ایران در تیرماه است. این موضوع هنوز در مرحله ارتباط و هماهنگی است.

یوری کراسنوژان در دسامبر 2020 به عنوان سرمربی تیم زنان روسیه منصوب شد و جایگزین النا فومینا در این سمت شد. این تیم با هدایت او حق حضور در مسابقات قهرمانی اروپا 2022 را به دست آورد اما به دلیل تحریم های فیفا و یوفا نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

به گزارش میجیک، در فروردین ماه، تیم ملی فوتبال مردان روسیه برای دیداری دوستانه به ایران سفر کرد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا